سومین نظارت ستادی ویژه از ادارت شهرستان ورامین
تاریخ انتشار : بهمن ۴, ۱۴۰۱ ۱۰:۲۴ ب.ظ
 
سومین نظارت ستادی ویژه درویشی فرماندار ویژه شهرستان ورامین از اداره امور منابع آب جنوب شرق استان تهران (ورامین ) صورت پذیرفت.
 سومین نظارت ستادی ویژه از ادارت شهرستان ورامین

به گزارش ندای وارنا؛ مجید درویشی فرماندار ویژه شهرستان ورامین به همراه زاهدی بخشدار مرکزی ،مرادی بخشدار جوادآباد، فیروزی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه ،بوالحسنی مدیر حوزه فرماندار ،شیرازی حراست ، ابوذری ریاست اداره بازرسی فرمانداری  ، با حضور در اداره امور منابع آب جنوب شرق( ورامین ) سومین  نظارت  ستادی ویژه  از ادارت شهرستان ورامین را برگزار کرد .

معاون استاندار تهران در نظارت ستادی از اداره امور آب گفت : با تلاش مدیران حوزه آب سال آبی گذشته راکه چالش خشکسالی داشتیم و با بحران کم آبی مواجهه بودیم  با برنامه ریزی و راهبری مناسب بدون هیچ چالشی جدی گذراندیم .

وی افزود : باید  در حوزه آب برای سخت ترین و بدترین شرایط برنامه ریزی لازم صورت پذیرد زیرا در سال های بحرانی دچار مشکل نشویم .
مجید درویشی گفت: اداره امور آب باید  اقدامات عملی و عملیاتی در حوزه امور آب ، تدوین طرح راهبردی چندین ساله برای منابع آب ،مقابله با چاه های غیر مجاز ،ورود و ساماندهی جدی به مدیریت میر آب ها ، احیای حاکمیت و مدیریت جدی بر بستر رودخانه ها و همکاری با جهادی کشاورزی جهت نصب بریجه های آب بری خود انجام دهد و این اهداف را دنبال کند .
فرماندار ویژه شهرستان ورامین در پایان گفت :رعایت شئونات اسلامی وتکریم ارباب رجوع را سرلوحه خدمت به مردم دشت ورامین قراردهید .

گیتی پژوه ریاست امور آب جنوب شرق  در این جلسه گفت : ۳۸۱ چاه آب مجوز دار در با برداشت حدود ۱۰۱ میلیون مکعب در بخش های کشاورزی ،صنعتی و تامین آب شرب  در شهرستان ورامین وجود دارد .
وی افزود :در یک سال گذشته ۱۴۷ چاه غیر مجاز انسداد شده است و بر روی ۴۱ چاه موجود کنتور هوشمند نصب شده است و ۱۳ حلقه چاه نیز که از طریق کنتور های هوشمند اضافه برداشت داشتند جریمه شده اند و ۷ دستگاه حفاری غیر مجاز توقیف شده است .
حیدری ریاست شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری و زهکشی گفت : در صورت اتمام پروژه انتقال آب تصفیه خانه تهران در بخش شبکه های درجه یک هیچ مشکلی در هدایت این آب وجود ندارد و زیر ساخت های لازم در دشت ورامین وجود دارد.
وی افزود : باید انهار و مسیر های آب کشاورزی از کانال های به طرف مزارع لوله کشی شود و آماده سازی شود .

در پایان مجید درویشی فرماندار ویژه شهرستان ورامین با بازدید از بخش های مختلف این اداره با تعدادی از مردم دیدار چهره به چهره در خصوص مسایل مربوط به حوزه امور آب  برگزار کرد و همچنین از بانوان مشغول در این اداره که با پوشش برتر چادر حضور داشتند تقدیر شد .






کد مطلب: 11878
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری