سِت چهارم خوب جنگیدیم/استفاده از تمام توان در برابر شهروند اراک
تاریخ انتشار : آبان ۷, ۱۳۹۷ ۴:۱۶ ب.ظ
 
سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین با بیان این که سِت چهارم مسابقه با شهرداری تبریز خوب جنگیدیم، گفت: در مسابقه بعدی در برابر شهروند اراک باید تمام توان خود را به کار بگیریم.
 سِت چهارم خوب جنگیدیم/استفاده از تمام توان در برابر شهروند اراک

به گزارش ندای وارنا؛رحمان محمدی راد گفت در مورد پیروزی تیم والیبال شهرداری ورامین در برابر شهرداری تبریز اظهار داشت: این پیروزی را به همه تیم، بازیکنان و تماشاگران به دلیل حمایت های خوبشان تبریک می گویم، امروز یک بازی جان دار را شاهد بودیم.

وی افزود: بازیکنان ما در ست چهارم خوب جنگیدند و توانستند، اختلاف پوئن تبریز را جبران کرده و پیروز میدان شوند.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین در خصوص آسیب دیدگی پوریا فیاضی گفت: به نظرم آسیب دیدگی جدی نبود و با توجه به شرایطی که در مسابقه به وجود آمد، تصمیم گرفت به بازی ادامه دهد و روز خوبی را گذراند.

محمدی راد در مورد مسابقه بعدی شاگردانش با شهروند اراک نیز اظهار داشت: شهروند اراک تیم بدی نیست، پیش از این با این تیم یک مسابقه دوستانه داشته ایم و فکر می کنم، باید با تمام توان در برابر این تیم ظاهر شویم.

وی افزود: خاصیت لیگ امسال طوری است، که اگر با تمام توان و ظرفیت خود والیبال بازی نکنی، برنده نخواهی شد، فرقی ندارد در برابر چه تیمی بازی می کنی، قدرت تیم ها تقسیم شده و ممکن است، هر نتیجه ای اتفاق بیفتد.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین گفت: شهرداری ورامین به سوی حرفه ای بودن و حرفه ای شدن پیش می رود.

منبع :مهر

انتهای پیام/

کد مطلب: 5030
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری