سپاه و بسیج یک مجموعه از مردم و برای مردم
تاریخ انتشار : شهریور ۲۱, ۱۳۹۷ ۹:۲۲ ب.ظ
 
فرمانده سپاه پاکدشت گفت: سپاه و بسیج با تمام وجود ایستاده تا دست غارتگران از بیت‌المال را کوتاه کند؛ در این مسیر اهل سازش با این افراد نیستیم و با حمایت مردم دستشان را کوتاه می‌کنیم.
 سپاه و بسیج یک مجموعه از مردم و برای مردم

به گزارش ندای وارنا؛سرگرد مجید درویشی فرمانده سپاه این شهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، با بیان دستاوردهای نظام و انقلاب اظهار کرد: دستاوردهای نظام و انقلاب بی‌شمار است و امروز به همت مردم و مسوولان ایران در جهان حرف اول را در حوزه امنیت می‌زند و به عنوان یک مجموعه سیاسی در مناسبات بین‌المللی حرف‌های بسیاری برای بیان دارد.

درویشی  در ادامه به نیروی کارآمد، جوان و انقلابی اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی از بدو پیروزی در حوزه‌هایی که نیروهای جوان و انقلابی به هدایت‌های رهبری گوش فرا دادند پیشرفت خوبی کرده است؛ امروزه نیز به این تلاش نسبت به گذشته نیاز داریم.

وی بیان کرد: در این برهه از زمان که آمریکا با اقتصاد بیمارش در تلاش است تا با پمپاژ ناامیدی ایران را به زانو در بیاورد، نباید دغدغه برخی مسوولان این باشد که چرا فلان فرمانده نظامی به رهبری نامه‌ی مبنی بر (ما فرزندان شما پشت شما هستیم) نوشته است؛ این مسوول دلسوز مردم نیست و کاری در خصوص رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم انجام نمی‌دهد.

فرمانده سپاه پاکدشت تصریح کرد: سپاه و بسیج یک مجموعه از مردم و برای مردم است؛ بسیجیان و پاسداران خادمان و جان برکفان این نظام و ملت هستند؛ امروز تمام ظرفیت سپاه و بسیج برای حل مشکلات معیشتی مردم است و معتقدیم که مشکلات محله‌ها را می‌توان حول محور امامان جماعت مساجد مرتفع کرد.

درویشی تصریح کرد: برخی به جای سامان دادن به معیشت مردم به دنبال دوختن کیسه برای خود و کسب منصب و مقام و جایگاه هستند؛ امروز همه باید چون هشت سال دفاع مقدس در کنار هم و برای هم باشیم. این را بدانیم که ۸۰ درصد طلاق‌‌ها به واسطه اقتصاد خانواده رخ می‌دهد.

وی گفت: در این برهه از زمان که انقلاب در جهان با نام آزادی خواهی صادر می‌شود همه باید سربازان ولایت و رهبری باشیم؛ خط و خطوط نباید مطرح باشد؛ امروز تنها خط، خط انقلابی و غیرانقلابی است؛ هر کس دلش برای نظام و انقلاب می سوزد باید به میدان بیاید و تلاش کند.

فرمانده سپاه پاکدشت بیان کرد: سپاه و بسیج با تمام وجود ایستاده تا دست غارتگران از بیت‌المال را کوتاه کند؛ در این مسیر اهل سازش با این افراد نیستیم و با حمایت مردم دستشان را کوتاه می‌‌کنیم؛ احقاق حقوق به حقه‌ی مردم تکلیف ماست.

منبع : فارس

انتهای پیام/

کد مطلب: 3730
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری