نماینده مردم پاکدشت در مجلس:
سیاست‌های رشد اقتصادی و مهار تورم با جدیت در مجلس پیگیری می‌شود
تاریخ انتشار : فروردین ۸, ۱۴۰۲ ۴:۴۶ ب.ظ
 
نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس در آغاز جلسات خود سیاست‌های رشد اقتصادی و مهار تورم را در سال جاری با جدیت پیگیری خواهد کرد.
 سیاست‌های رشد اقتصادی و مهار تورم با جدیت در مجلس پیگیری می‌شود

به گزارش ندای وارنا؛ فرهاد بشیری نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شعار سال ۱۴۰۲ با عنوان «مهار تورم، رشد تولید»، اظهار کرد: مقام معظم رهبری با هوش و تدبیر بالا سال‌ها را نامگذاری می‌کنند و قطعاً پشت این نامگذاری‌ها تجربیات و اهدافی نهفته است و اکنون مردم بیش از هر چیز دنبال ثبات قیمت‌ها و کاهش تورم هستند و نامگذاری سال ۱۴۰۲ به «مهار تورم، رشد تولید» نشان از تبحر و دوراندیشی مقام معظم رهبری نسبت به مسائل اقتصادی دارد.

 

وی اضافه کرد: با ثبات قیمت‌ها و مهار تورم، رشد اقتصادی نیز به وجود خواهد آمد، البته بالاتر از این موضوعات رشد تولید مهم است چرا که با سیاست‌های ضد تولید نخواهیم توانست به رشد اقتصادی و مهار تورم برسیم و مجلس شورای اسلامی نیز در آغاز جلسات خود سیاست‌های رشد اقتصادی و مهار تورم را در سال جاری با جدیت پیگیری خواهد کرد.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: چندین سال است که دولتمردان تلاش می‌کنند در کنار رشد اقتصادی و رشد تولید به مهار تورم کمک کنند، البته این موضوع پیچیدگی‌های خاص خود را دارد.

بشیری در پاسخ به سوالی درباره ریشه تورم، چنین پاسخ داد: تورم از گذشته تاکنون وجود داشته و وقتی رشد تولید اتفاق نیفتد تورم هم به قوت خود پابرجاست.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا زمینه‌سازی برای تحقق شعار سال به معنای فراموشی یا کم‌اعتنایی به سایر زمینه‌ها است؟ تشریح کرد: اینگونه نیست. باید مسئولان در زمینه تولید و پیشرفت شرکت‌های دانش‌بنیان نیز که شعار سال گذشته بود، اقدامات لازم را انجام دهند.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی تبیین کرد: شعارهای اقتصادی چنندین سال است که از سوی مقام معظم رهبری عنوان می‌شود و این نشان‌دهنده اهمیت اقتصاد بوده که دشمن چند سال است که جنگ اقتصادی به راه انداخته است.

کد مطلب: 12750
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری