سیاست های غلط کارخانه ۸۰ساله قندورامین را به تعطیلی کشاند
تاریخ انتشار : شهریور ۱۴, ۱۳۹۵ ۸:۰۱ ب.ظ
 
نماینده مردم ورامین و پیشوا درمجلس با بیان اینکه کارخانه قند قصد ندارد شکر تصفیه شده را وارد بازار کند تا تعادل بازار برهم نخورد،گفت:سیاست های غلط پس از ۸۰سال کارخانه قند ورامین را به تعطیلی کشاند
 سیاست های غلط کارخانه ۸۰ساله قندورامین را به تعطیلی کشاند

به گزارش ندای وارنا ،سیدحسین نقوی حسینی درگفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درباره وضعیت کارخانه قند ورامین، گفت :ما شاهد تعطیلی کارخانه قند ورامین با ۸۰ سال سابقه بوده ایم و این درحالی است که بسیاری از مردم شریف ورامین در بنگاه اقتصادی همچون کارخانه قند ورامین نقش داشتند و بسیاری از مردم به طریق مستقیم و غیرمستقیم در این راستا ارتزاق می کردند.

نماینده مردم ورامین و پیشوا درمجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سیاست های غلط کار خانه قند ورامین را به تعطیلی کشاند، ادامه داد: کارخانه قند ورامین تنها قصد دارد پس از واردکردن شکر خام و سپس تصفیه بدون اینکه حتی یک کیلو شکر را وارد بازار کند،به طریق ترانزیت آن را صادر کند.

وی،ادامه داد:کارخانه قند ورامین قصد ندارد هیچ میزانی از شکر را وارد بازار داخلی کند؛بلکه تنها قصد دارد درآمد ترانسفر شکر را کسب کنند؛بنابراین تاثیری در بازار داخلی ایجاد نخواهد شد وبدیهی است که ما انتظار داریم این کارخانه که دارای قدمت بسیاری طولانی است،هرچه سریعتر فعال شود.

نقوی حسینی افزود:کارخانه قند ورامین اعلام می کند که با سرمایه خودشان شکرخام را وارد و سپس تصفیه کنند و در نهایت با ترانزیت صادر کنند و این در حالی است که این کارخانه هیچ نوع ارز و دلاری را نیز از دولت نمی خواهد.

عضوکمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه کارخانه قند قصد ندارد شکر تصفیه شده را وارد بازار کند تا تعادل بازار برهم نخورد،یادآورشد : کارخانه قند ورامین،تنها قصد درآمد ترانسفر را دارد،این امر می تواند برای ما از منظر اقتصادی بسیار حائز اهمیت باشد.

کد مطلب: 742
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری