سیاسی کاری در شهرداری ورامین جایگاهی ندارد
تاریخ انتشار : شهریور ۱۹, ۱۳۹۷ ۵:۰۹ ب.ظ
 
شهردار ورامین با اشاره به اینکه شعار اصلی کار و مدیریت جهادی را سرلوحه قرار داده ایم گفت: سیاسی کاری در شهرداری ورامین جایگاهی ندارد.
 سیاسی کاری در شهرداری ورامین جایگاهی ندارد

به گزارش ندای وارنا؛حسین دهقان پیش از ظهر دوشنبه در دیدار با بازرس استانداری تهران که در اتاق شهردار ورامین با حضور کلیه معاونین شهردار و اعضای شورای شهر برگزار شد گفت: با توجه به اینکه شهرداری ورامین خدمات عمرانی و فرهنگی مناسبی را در این شهرستان به انجام رسانده است باید بگوییم که این خدمات تداوم خواهد داشت و هیچ منتی بر مردم نیست.

وی با بیان اینکه در نظر داریم در راستای هرچه آبادتر شدن این شهرستان خدمات و تلاش های خود را افزایش دهیم افزود: با یاری خداوند توانستیم در دورترین مناطق ورامین پارک و امکانات ورزشی را فراهم کنیم و امسال تنها دوره ای است که شورای شهر ورامین از خود سیستم به یک نفر رای اعتماد داده است .

دهقان با اشاره به اینکه شعار اصلی کار و مدیریت جهادی را سرلوحه قرار داده ایم گفت: سیاسی کاری در شهرداری ورامین جایگاهی ندارد و با تمام توان برای خدمتگذاری مردم تلاش می کنیم و کار و مدیریت جهادی شعار ما بوده است و به آن افتخار می کنیم.

شهردار ورامین گفت: شورای اسلامی شهر ورامین از ترکیب بسیار خوبی که شامل تجربه و آگاهی از ضوابط و قواعد است تشکیل شده و این دوره تنها دوره ای است که شورای شهر با شهرداری ورامین همدل و همصدا هستند لذا ۹۸درصد از کارهای شهرداری در شورای اسلامی شهر به تصویب رسیده است.

منبع : مهر

انتهای پیام/

کد مطلب: 3653
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری