هفته پنجم لیگ‌ برتر فوتسال:
شاگردان لک به‌ دنبال حفظ صدر‌‌نشینی هستند
تاریخ انتشار : مرداد ۱۷, ۱۳۹۷ ۵:۱۰ ب.ظ
 
در قالب هفته پنجم لیگ‌ برتر فوتسال کشور، گیتی‌پسند اصفهان و مقاومت قرچک به مصاف یکدیگر می‌روند.
 شاگردان لک به‌ دنبال حفظ صدر‌‌نشینی هستند

به گزارش ندای وارنا؛سرخ‌پوشان اصفهان در ایستگاه پنجم لیگ به مصاف میزبان خود، مقاومت قرچک می‌روند، این دیدار از ساعت ۱۸ روز پنجشنبه ۱۸ مرداد ماه در سالن شهدای قرچک برگزار می‌گردد که کمال بایزیدی، هادی ترابی، محمد داود‌پور و ولی صفار‌ها قضاوت این دیدار را بر‌ عهده دارند.

شرایط گیتی‌پسند برای این دیدار

گیتی‌پسند در دو‌ هفته گذشته در مصاف با تیم‌های پایین جدولی نشان داده که علاوه بر کسب ۳ امتیاز، به‌ دنبال تفاضل گل بالا نیز می‌گردد، شاگردان لک در دو مصاف گذشته خود در مقابل پارسیان و شهرداری ساوه به‌ترتیب با نتایج ۸‌ بر ۲ و ۶ بر‌ صفر پیروز میدان بوده‌اند؛ این نشان‌دهنده حساسیت بالای جدول لیگ است و سرخ‌پوشان قصد دارند علاوه بر امتیاز تفاضل گل بیشتری نسبت به حریفان خود داشته باشند.

علاوه‌ بر تفاضل گل، مس سونگون یکی از اصلی‌ترین رقیبان گیتی در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا حاضر شده است و در هفته پنجم و ششم در رقابت‌های لیگ حضور نخواهد داشت، بازی با مقاومت بهترین فرصت برای تثبیت صدرنشینی گیتی‌پسندی‌ها و بالا بردن تفاضل گلزنی است.

گیتی‌پسند تا پایان هفته چهارم، با سه برد و یک مساوی و مجموعا ۱۰ امتیاز و با تفاضل گل بهتر نسبت به تیم حفاری اهواز صدرنشین جدول رده‌بندی است.

شرایط مقاومت قرچک برای این دیدار

میزبان گیتی یعنی مقاومت قرچک در چهار هفته ابتدایی لیگ نمایش خوبی از خود نشان نداده است، مقاومتی‌ها که میانگین سنی آن‌ها به ۲۵ سال نیز نمی‌رسد در هفته گذشته مقابل دیگر تیم پایین جدولی شهرداری ساوه با نتیجه ۲‌ بر ۱ بازی را واگذار کردند، اما باید توجه داشت که تیم‌ها در مقابل گیتی‌پسند بهترین بازی خود را به‌ نمایش می‌گذارند.

مقاومت قرچک با ۲ تساوی و دو باخت و در مجموع با کسب ۲ امتیاز در رده سیزدهم جدول رده‌بندی قرار دارند و از این حیث فاصله زیادی با گیتی‌پسند اصفهان دارد.

به گزارش فارس، برنامه کامل هفته پنجم لیگ‌ برتر فوتسال به‌ شرح زیر است:

پنجشبه ۱۸ مرداد ماه

پارسیان شهر‌ قدس – شهروند ساری

مقاومت قرچک – گیتی‌پسند اصفهان

لبنیات ارژن فارس – اهورا بهبهان

سن‌ایچ ساوه – شهرداری ساوه

فرش‌آرا مشهد – سوهان محمد‌سیما قم

آذرخش بندرعباس – مقاومت البرز

منبع : فارس

انتهای پیام/

کد مطلب: 2826
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری