فرماندار قرچک:
شبکه های اجتماعی در قرچک رصد شود/جوسازی علیه شورای نگهبان ممنوع
تاریخ انتشار : اردیبهشت ۴, ۱۳۹۶ ۱:۱۷ ق.ظ
 
رییس حوزه انتخابیه شهرستان قرچک با بیان اهمیت رصد دقیق شبکه های اجتماعی قرچک، گفت: جو سازی علیه شورای نگهبان و نامزدهای تایید صلاحیت نشده ممنوع است.
 شبکه های اجتماعی در قرچک رصد شود/جوسازی علیه شورای نگهبان ممنوع
به گزارش ندای وارنا، مسعود مرسلپور در هفتمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان قرچک با اشاره به اعلام صلاحیت کاندیداهای انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و آغاز تبلیغات نامزدها افزود: با توجه به فعال شدن ستاد انتخاباتی کاندیداهای انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در شهرستان قرچک ضروری است، تمامی اقدامات ستادها و فعالیت هایشان در شبکه های اجتماعی رصد تا در جریان تبلیغات ضمن رعایت قانون انتخابات از انجام تبلیغات علیه سایر نامزدها که توسط شورای نگهبان تأیید صلاحیت شده اند خودداری گردد.

وی در خصوص نصب بنرهای هیأت های مذهبی در سطح شهرستان که می تواند جنبه ی تبلیغاتی برای برخی از کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستا داشته باشند، گفت: بایستی بررسی های لازم در این خصوص صورت پذیرد تا از تبلیغات زودهنگام کاندیداها جلوگیری بعمل آید و تذکرات لازم به متخلفین داده شود.

فرماندار شهرستان قرچک خاطرنشان کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری، با توجه به نگاه و انگیزه معاندین در خصوص جلوگیری از حضور حداکثری مردم در عرصه انتخابات، بایستی مسئولین با ایجاد شور انتخاباتی در بین آحاد مردم، آنها را به حضور چشمگیر و پرشور در روز انتخابات تشویق نمایند.

وی با تاکید بر اینکه امور محوله کمیته های ستاد انتخابات با ضریب هوشیاری، جدیت، دقت و حساسیت بالا پیگیری شود، افزود: با توجه به احتمال تبلیغات زودهنگام کاندیداهای انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، کمیته حقوقی ضمن رصد فعالیت نامزدها در صورت مشاهده تخلف نتیجه را به منظور به فرد خاطی تذکر به دبیرخانه ستاد انتخابات شهرستان اعلام کند و گزارش مربوطه را به ستاد انتخابات استان منعکس نماید.

در ادامه جعفری معاون سیاسی انتظامی فرمانداری و رییس ستاد انتخابات شهرستان قرچک در رابطه با برگزاری جلسات تخصصی کمیته ها، اختصاص مکانی مناسب به منظور نگهداری دستگاههای احراز هویت مطالبی را مطح کرد و افزود: ضروری است روسا و مکان ستاد انتخاباتی نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری به فرمانداری معرفی شوند.

در پایان این جلسه دبیر ستاد انتخابات شهرستان و مسئولین کمیته ها گزارشی از اقدامات انجام شده را مطرح کردند.

گفتنی است، هفتمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان قرچک به ریاست مسعود مرسلپور فرماندار و رئیس حوزه انتخابیه شهرستان قرچک و با حضور علیرضا جعفری رئیس ستاد انتخابات و مسوولان کمیته ها در محل فرمانداری برگزار شد.

کد مطلب: 1331
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری