شرکت شمه شیر پیشوا سالانه ۲۹ هزار و ۵۰۰ تن شیر خشک تولید می‌کند+ فیلم
تاریخ انتشار : آذر ۶, ۱۴۰۲ ۳:۰۵ ب.ظ
 
استاندار تهران به همراه معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران و سایر مسئولان همزمان با دوشنبه‌های صنعتی از شرکت شمه شیر با تولید ۲۹ هزار و ۵۰۰ تن انواع شیرخشک به عنوان بزرگترین کارخانه تولید این محصول در شهرستان پیشوا بازدید کردند.
 شرکت شمه شیر پیشوا سالانه ۲۹ هزار و ۵۰۰ تن شیر خشک تولید می‌کند+ فیلم

به گزارش ندای وارنا؛ شرکت شمه شیر ظرفیت دریافت روزانه یکهزار و ۲۰۰ تن و سالانه ۴۰۰ هزار تن شیرخام دارد، این واحد تولیدی سالانه سه هزار و ۵۰۰ تن شیرخشک پرچرب، ۲۶ هزار تن شیرخشک کم‌چرب، هفت هزار و ۵۰۰ تن کره پاستوریزه، هشت هزار و ۱۰۰ تن خامه، سه هزار تن شیر تغلیظ شده و ۷۰۰ تن پودر آب پنیر تولید می‌کند.

این گزارش می افزاید: این کارخانه با سرمایه‌گذاری سه هزار و ۶۰۰ میلیارد ریالی شامل یکهزار و ۳۵۰ میلیاردریال تسهیلات اعطا شده از سوی بانک کشاورزی و ۲ هزار و ۲۵۰ میلیاردریال آورده سهامداران در زمینی به مساحت ۶۰ هزار مترمربع و زیربنای ۲۲ هزار و ۷۶۰ مترمربع احداث شده است.

۰۰:۰۰
-۰۱:۰۱

Download

علیرضا فخاری استاندار تهران در جریان اجرای برنامه های دوشنبه های تولید با حضور در شهرستان پیشوا از واحدهای تولیدی پروفیل و مصنوعات فلزی؛ کارخانه قند؛ کارخانه روغن نباتی؛ کارخانه لبنیات شمه شیر تولید کننده شیر خشک بازدید کرد و در جریان مسایل و مشکلات این واحدها قرار گرفت.

شهرک صنعتی پیشوا به دلیل مجاورت با راه‌آهن سراسری تهران- مشهد، محور ترانزیتی شرق کشور و دسترسی به محور قم – گرمسار و چرمشهر – آبیک از ظرفیت‌های مناسبی برای استقرار صاحبان صنایع برخوردار است.

شهرستان پیشوا با بیش از ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۴۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

منبع: ایرنا

کد مطلب: 14791
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری