شعار مرگ بر آمریکا در فضای ورامین پیچید
تاریخ انتشار : آبان ۱۳, ۱۴۰۲ ۳:۳۱ ب.ظ
 
همزمان با سراسر کشور و در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، هزاران نفر از مردم و دانش آموزان ورامینی با برپایی راهپیمایی با شکوه، فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند.
 شعار مرگ بر آمریکا در فضای ورامین پیچید

به گزارش ندای وارنا؛ همزمان با ۱۳ آبان، روز دانش آموز، هزاران نفر از مردان و زنان شهرستان ورامین با برپایی راهپیمایی با شکوه، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره دانش آموزان شهید، خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایت کار و رژیم کودک کش اسرائیل ابراز داشتند.

دانش آموزان، مردم و مسئولان ورامین از ساعات اولیه روز شنبه با اجتماع در میدان امام حسین(ع) خود را برای خلق حماسه ای دیگر در تاریخ سراسر افتخار این دیار آماده کردند تا ثابت کنند فرزندان شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد، همانان که در راه دفاع از مرجعیت شیعه و مقابله با ظلم و ستم، خون پاک خود را تقدیم راه حق کردند، در دفاغ از مظلوم و مقابله با استکبار لحظه ای تردید به خود راه نمی دهند.

راهپیمایان در طول مسیر حرکت خود به سمت مسجد جامع تاریخی ورامین، با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسرائیل ، هیهات من الذله ، لبیک یا خامنه ای و لبیک یا حسین(ع) صحنه های با شکوهی از اتحاد و همدلی در مقابله با ظلم و استکبار به نمایش گذاشتند. تعداد زیادی از جوانان ورامینی با در دست داشتن پرچم فلسطین، حمایت قاطع خود را از مردم مظلوم فلسطین و غزه اعلام کردن و خشم و انزجار خود را از جنایات رژیم کودک کش اسرائیل در به شهادت رساندن هزاران تن از مردم مظلوم غزه ابراز داشتند.

شعار مرگ بر آمریکا در فضای ورامین پیچید

تعدادی از جوانان ورامینی، همچون پدران خود در قیام خونین ۱۵ خرداد سال ۴۲ کفن بر تن کردند تا ثابت کنند مسیر شهادت در راه دفاع از مظلوم و مقابله با ظلم از پدران خود به خوبی آموخته‌اند و خود را در این راه، در کنار جوانان فلسطینی حس می کنند.

درپایان این مراسم دانش آموزان با قرائت بیانیه ای ضمن محکوم کردن جنایات رژیم اشغالگر قدس و حمایت‌ آمریکای جنایتکار، خواستار همبستگی بیش از پیش جهان اسلام و آزایخواهان جهان در نابودی رژیم اشغالگر قدس شدند.

۱۳ آبان یاد آور واقعه تاریخی تبعید امام راحل به خاطر مخالفت با قانون ننگین کاپیتولاسیون در سال ۱۳۴۳ ، به خاک و خون کشیده شدن دانش آموزان در مقابل دانشگاه تهران در سال ۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی به دست دانشجویان پیرو خط امام در ۱۳ آبان ۵۸ است. ۱۳ آبان در تقویم ایران اسلامی به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز نامگذاری شده است.

ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

منبع: ایرنا

کد مطلب: 14626
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری