شفاف سازی و انتشار خبر دو وظیفه مهم روابط عمومی ها است
تاریخ انتشار : آذر ۱۱, ۱۳۹۷ ۷:۲۵ ب.ظ
 
سرپرست فرمانداری قرچک شفاف سازی و انتشار خبر را دو وظیفه مهم روابط عمومی ها دانست
 شفاف سازی و انتشار خبر دو وظیفه مهم روابط عمومی ها است

به گزارش ندای وارنا؛بهمن خطیبی ظهر یکشنبه در جلسه انتخابات اعضای هیئت رئیسه روابط عمومی های قرچک با اشاره به رسالت خطیر مسئولان روابط عمومی ادارات افزود: حوزه روابط عمومی برای فرمانداری جایگاه مهمی است و این دیدگاه باید در همه ادارات وجود داشته باشد.

وی گفت: یکی از مهمترین وظایف روابط عمومی ها انتقال خدمات دولت و انعکاس آنهاست که باید به نحو احسن انجام شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک با اشاره به اینکه امور مربوط به هیئت رئیسه روابط عمومی باید به صورت حرفه ای و تخصصی پیش رود، افزود: شفاف سازی و انتشار خبر دو وظیفه مهم روابط عمومی است و از این منظر روابط عمومی ها باید طوری عمل کنند که شهرستان قرچک حائز رتبه های برتر در استان شود.

وی از روابط عمومی ها خواست تا علاوه بر انتشار اخبار فرمانداری، به برگزاری ملاقات های مردمی، تسریع در پاسخگویی به ارباب رجوع، اشتراک و تبادل اطلاعات صحیح و به موقع و استفاده از ظرفیت های مردمی و علاقه مندان این حوزه اهتمام ورزند.

گفتنی است انتخابات اعضای هیئت رئیسه روابط عمومی های شهرستان قرچک با حضور بهمن خطیبی سرپرست فرمانداری شهرستان قرچک، امین بابایی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران، قاسم جمشیدی مسئول حراست فرمانداری، اژدر نوروزپور رئیس شورای اسلامی شهر قرچک و مسئولان روابط عمومی ادارات و نهادی شهرستان برگزار شد.

منبع :مهر

انتهای پیام/

کد مطلب: 5993
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری