شلیک های وحشت آور به یک نمایشگاه ماشین در ورامین / پلیس وارد عمل شد
تاریخ انتشار : اردیبهشت ۱۰, ۱۴۰۲ ۷:۳۹ ب.ظ
 
فرمانده انتظامی شهرستان ورامین از دستگیری عاملان تیراندازی به یک نمایشگاه اتومبیل در این شهرستان خبر داد.
 شلیک های وحشت آور به یک نمایشگاه ماشین در ورامین / پلیس وارد عمل شد

به گزارش ندای وارنا؛ سرهنگ “جعفر شمس بیرانوند” در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام خبری به مرکز فوریت های پلیسی۱۱۰ مبنی بر یک مورد تیراندازی مقابل نمایشگاه اتومبیل و اصابت تیر به در نمایشگاه و خودروی پارک شده در محل، ماموران انتظامی کلانتری ۱۳ شهید بهشتی شهرستان برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور ماموران در محل، مشخص شد  ۲ نفر توسط یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ با حضور در مقابل نمایشگاه اقدام به تیراندازی به سمت آنجا کرده و متواری شده اند.

سرهنگ بیرانوند تصریح کرد: ماموران با شناسایی متهمان، ضمن هماهنگی قضائی هر ۲ نفر را در خارج از شهرستان دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنها یک قبضه سلاح وینچستر به همراه ۱۲ عدد فشنگ و مقادیری مشروبات الکلی کشف شد.

وی با بیان اینکه این متهمان پس از دستگیری به بزه ارتکابی اعتراف کردند، یاد آور شد: هر ۲ نفر  پس از تشکیل پرونده قضائی به دادسرا معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ورامین در پایان گفت: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم و امنیت، ارتقاء احساس امنیت شهروندان تلاش می کند و قاطعانه با تمام توان با مخلان نظم و امنیت عمومی برخورد خواهد کرد

کد مطلب: 13118
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری