شناسایی کارگاه تولید لوازم برقی غیر مجاز در قرچک/۳۰۰دستگاه کشف شد
تاریخ انتشار : شهریور ۱۴, ۱۳۹۷ ۳:۱۳ ب.ظ
 
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت قرچک از شناسایی کارگاه تولید لوازم برقی غیر مجاز در قرچک خبر داد و گفت: طی این بازرسی ۳۰۰دستگاه غیر استاندارد کشف شده است.
 شناسایی کارگاه تولید لوازم برقی غیر مجاز در قرچک/۳۰۰دستگاه کشف شد

به گزارش ندای وارنا؛اسماعیل اردستانی پیش از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران از شناسایی کارگاه تولید لوازم برقی غیر مجاز و غیر استاندارد در قرچک خبر داد و اظهار داشت: با توجه به شرایط کنونی کشور و کمبودهایی که بعضا در جامعه به چشم می خورد برخی از افراد مبادرت به سواستفاده در زمینه فروش اجناس بی کیفیت و تقلبی کرده اند که در این راستا ماموران بازرسی در تلاش هستند این افراد را شناسایی کنند.

اردستانی در ادامه با بیان اینکه صبح امروز بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت با هماهنگی مأموران اداره آگاهی موفق شدند یک کارگاه غیرمجاز و فاقد مجوز در زمینه مونتاژ تولید انواع لوازم برقی را در شهرستان قرچک شناسایی کنند افزود: این کارگاه ها با مونتاژ قطعات بدون استاندارد و تقلبی سعی دارند سودهایی را کسب کنند که مورد شناسایی قرار گرفتند.

وی اظهار داشت: در پی بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد در این کارگاه بیش از ۳۰۰ دستگاه اقلام برقی فاقد استاندارد و مجوز وجود داشته که شامل تعداد ۲۵۰ دستگاه جاروبرقی، ۵۰ دستگاه آون توستر، ۷۰ دستگاه فر برقی رومیزی و ۳۰ دستگاه جارو برقی رومیزی غیراستاندارد کشف شده است.

منبع : مهر

کد مطلب: 3517
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری