استاندار تهران خبر داد؛
شناسایی ۲۴۷ محله کم‌برخوردار در استان تهران
تاریخ انتشار : اردیبهشت ۵, ۱۴۰۲ ۶:۲۹ ب.ظ
 
استاندار تهران از شناسایی ۲۴۷ محله کم‌برخوردار در استان تهران خبر داد و گفت: ۹۰ محله در شهرستان‌های استان و ۱۵۷ محله در شهر تهران شناسایی شده است.
 شناسایی ۲۴۷ محله کم‌برخوردار در استان تهران

به گزارش ندای وارنا؛ علیرضا فخاری عصر سه شنبه در اولین جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده استان تهران با محوریت بررسی آخرین وضعیت اجرای طرح توانمندسازی محلات کم‌برخوردار که با حضور آقا محمدی رئیس ستاد توانمندسازی محلات کم‌برخوردار، کیهان مشاور و مدیرکل حوزه استاندار، جوهری معاون سیاسی و اجتماعی استاندار، نایبی معاون امنیتی و انتظامی استاندار و دیگر اعضا برگزار شد، با اشاره به شناسایی ۲۴۷ محله کم‌برخوردار در استان تهران اظهار داشت: ۹۰ محله در شهرستان‌های استان تهران و ۱۵۷ محله در شهر تهران شناسایی شده است.

وی افزود: شناسایی مشکلات این محلات در حوزه‌های مختلف و ارتقا محلات در زمینه‌های آموزش و پرورش، اسکان، بهداشت و درمان و توسعه زیرساخت‌ها پیگیری می‌شود.

استاندار تهران عنوان کرد: با ایجاد تشکل‌های مردمی در محلات از جمله شهرداران محله سعی می‌شود تا اداره امور توسط مردم انجام شود و در آینده‌ای نزدیک با همراهی و همگرایی تراز مشارکت در محلات را شاهد باشیم و سطوح محلات کم برخوردار را ارتقا دهیم.

فخاری سپس گفت: چهار دستگاه اصلی بهزیستی، کمیته امداد، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و هلال احمر در اجرای این طرح مشارکت می‌کنند تا اقدامات در حوزه‌های مختلف و با رویکرد نشاط‌آفرینی محلات انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: هدف‌گذاری برای ایجاد ۳۰۰ هزار واحد مسکونی با اولویت بافت‌های فرسوده در این محلات مدنظر قرار گرفته که به اقتصاد و معیشت خانواده‌ها در محلات کمک می‌کند.

کد مطلب: 13026
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری