شهرداري قرچک به استقبال ماه مهر رفت/قرچک آماده استقبال از مهر
تاریخ انتشار : شهریور ۲۲, ۱۳۹۸ ۶:۲۲ ب.ظ
 
نخستین جلسه ستاد استقبال از مهر شهرداری قرچک به ریاست محسن خرمی شریف شهردار و با حضور معاونین، مدیران مناطق و مدیران دوایر شهرداری تشکیل شد.
 شهرداري قرچک به استقبال ماه مهر رفت/قرچک آماده استقبال از مهر

به گزارش ندای وارنا؛ محسن خرمی شریف در این جلسه بر تعامل و همکاری‌های هر چه بیشتر فی‌مابین واحدهای مختلف مدیریت شهری تأکید کرد.

وی افزود: شهرداري قرچک با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته به منظور فراهم كردن محيط شهري مناسب براي بازگشايي مدارس، طرح استقبال از مهر را با همكاري سازمان‌های وابسته اجرا می‌کند.

این مدیر شهری خط‌کشی معابر اصلی و فرعی، ساماندهي سرویس‌های اياب و ذهاب عمومي همچون تاكسي و اتوبوس، رفع لکه‌گیری معبر شهری و اطراف مدارس و برخي اقدام‌های فرهنگي را ازجمله برنامه‌های مدیریت شهری قرچک در آستانه بازگشايي مدارس و استقبال از مهر ذكر كرد.

محسن خرمی شریف خاطرنشان کرد: اجراي تمهيدات ترافيكي ازجمله خط‌کشی محل عابر پياده، نصب سرعت‌گیر، نظافت، لای روبی و شست و شوي ورودي مدارس و نصب تابلوهاي هشداردهنده مقابل مدارس از ديگر اقدام‌های شهرداري براي استقبال از ماه مهر است.

شهردار قرچک گفت: تمهیداتی برای امکانات موردنیاز و اقدامات لازم برای رفاه دانش آموزان در دستور کار معاونت حمل‌ونقل و ترافیک، معاونت خدمات شهری و دیگر واحدهای شهرداری قرچک قرار گیرد.

وی بابیان اینکه تکریم و خدمت‌رسانی به نسل آینده وظیفه‌ی ماست و ما باید برای ورود آن‌ها به مدرسه محیطی پاکیزه و نشاط‌آور آماده نماییم، افزود: کلیه واحدهای مرتبط در راستای اجرای طرح ستاد استقبال از مهر شروع به فعالیت کنند و حوزه معاونت خدمات شهری شهرداری قرچک کلیه امکانات سازمان‌ها و مدیریت‌ها را برای این رویداد مهم فعال کند.

کد مطلب: 6771
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری