شهردار قرچک:
شهرداری در حوزه وسایل نقلیه آتش‌نشانی با مشکلاتی مواجه است
تاریخ انتشار : خرداد ۲۳, ۱۳۹۹ ۶:۳۰ ب.ظ
 
شهردار قرچک گفت: شهرداری قرچک در حوزه وسایل نقلیه مانند آتش‌نشانی با مشکلاتی مواجه است، سهم شهرداری در خصوص خرید نردبان آتش‌نشانی واریزشده ولی خبری از پرداخت سهم استانی نیست .تقاضا داریم از معاون استاندار تهران که این مهم انجام شود.
 شهرداری در حوزه وسایل نقلیه آتش‌نشانی با مشکلاتی مواجه است

به گزارش ندای وارنا؛  محسن خرمی شریف در جلسه بررسی مشکلات شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک با حضور تقی زاده معاون عمرانی استانداری، فرمانداران قرچک و پیشوا و با حضور مدیران کل استانی به میزبانی فرمانداری شهرستان ورامین برگزار شد، اظهار داشت: بعضی از مشکلات شهرستان نیاز به رسیدگی در استان دارد و گاهی مدیران استانی پرونده‌ها و مشکلات مردم را به کندی پاسخ می‌دهند.

وی گفت: یکی از مشکلات موجود در شهر قرچک روشنایی معابر است، اداره برق در خصوص رفع و نوسانات برق اقدام شایسته انجام نمی‌دهد، نیازمند حمایت اداره برق هستیم چراکه وظیفه ما خدمت گذاری به مردم است.

شهردار قرچک افزود: آرامستان قرچک در حال احداث است و مسیر به حدود دو و نیم کیلومتر نیاز به روشنایی دارد تقاضا داریم در این خصوص هم اقدام شایسته صورت گیرد.

خرمی شریف ادامه داد: شهرداری قرچک در حوزه وسایل نقلیه مانند آتش‌نشانی با مشکلاتی مواجه است، سهم شهرداری در خصوص خرید نردبان آتش‌نشانی واریزشده ولی خبری از پرداخت سهم استانی نیست. تقاضا داریم از معاون استاندار تهران که این مهم انجام شود.

وی در پایان گفت: رشد و پیشرفت جمعیتی شهرستان قرچک در ارتفاع صورت می‌گیرد و وجود ماشین‌آلات آتش‌نشانی مجهز از واجبات مدیریت شهری است.

کد مطلب: 8672
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری