شهرداری منطقه ۳ ورامین افتتاح شد
تاریخ انتشار : مرداد ۲۷, ۱۳۹۶ ۱۲:۳۰ ق.ظ
 
شهرداری منطقه ۳ ورامین با حضور جمعی از مسئولان و به دست مادر شهیدان کارور (سه شهید) در منطقه محروم کارخانه قند این شهر افتتاح شد.
 شهرداری منطقه ۳ ورامین افتتاح شد

به گزارش ندای وارنا به نقل از صداوسیما، شهردار ورامین در این مراسم گفت: با افتتاح منطقه سه شهرداری دیگر لازم نیست مردم برای هر کاری به مرکز شهرداری مراجعه کنند و خدماتی بهتر ازگذشته دریافت خواهند کرد.

علی حیدریان افزود: برای افتتاح منطقه سه شهرداری، مخالفت های بسیاری وجود داشت اما از آنجاکه  تلاش ما براین بوده  است که به مناطق محروم بیشتررسیدگی شود با پافشاری این کار صورت گرفت.

وی گفت: وجود منطقه سه شهرداری ورامین بر همین اساس ودرجهت خدمت شهرداری به مناطق محروم ساخته و راه اندازی شد.

حیدریان ایجاد مناطق جدید شهرداری در همه شهرهای کشوررا جز مطالبات اصلی مردم و خواست شوراهای شهر و شهرداری ها دانست و افزود:  شهرداری ها برای کاستن مراجعات مردم  و افزایش خدمت رسانی به آن ها، حوزه شهر را به مناطقی با اختیارات شهرداران مناطق تقسیم می کنند اما مراحل  اعطای مجوز از سوی استانداری  برای ایجاد مناطق جدید شهری بسیار پیچیده است.

شهردار ورامین گفت: شهرداری ورامین در حال حاضر دارای ۲ منطقه شهری و با چارت کامل است که بار زیادی از مراجعات مردم  به شهرداری مرکز را کاسته و موجب رضایت مردم شده است.

وی افزود: ایجاد شهرداری در مناطق شهری موجب افزایش خدمت رسانی به مردم ، رصد دقیق مشکلات و ظرفیت های محلات و کاهش سفرهای درون شهری به شهرداری مرکز  برای امور ادارای می شود.

حیدریان  افزود:  شهرداری  منطقه سه شهرداری ورامین  شامل محلات  صادقعلی، کارخانه قند، کهریزک و  روغنکشی است و تا محلاتی مانند دهوین و ده شریفا گسترش داده خواهد شد تا مناطق حاشیه ای شهر تحت نظر یک منطقه  شهری  باشند.ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب شرق تهران است.

دراین مراسم که با حضورامام جمعه، فرماندار وجمعی از مسئولان برگزار شد تابلویی از سه شهید خانواده کارور به مادر شهیدان اهدا شد.

کد مطلب: 2020
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری