شهرداری ورامین برای ارتقا سطح فرهنگ در شهر بیشتر تلاش کند
تاریخ انتشار : آبان ۱۲, ۱۳۹۷ ۹:۱۳ ب.ظ
 
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: شهرداری ورامین برای ارتقا سطح فرهنگ در شهر بیشتر تلاش کند.
 شهرداری ورامین برای ارتقا سطح فرهنگ در شهر بیشتر تلاش کند

به گزارش ندای وارنا؛حجت الاسلام سیدمحسن محمودی عصر شنبه در جلسه شورای اسلامی شهر ورامین که با موضوع روز فرهنگ عمومی و ۱۳ آبان برگزار شد طی سخنانی با اشاره به فرا رسیدن شهادت امام رضا(ع) اظهار داشت: اربعین حسینی یک حرکت الهی و بزرگ است و در این راستا بابت خدمات ارائه شده توسط شورای شهر و شهرداری و تمام موکب داران در کربلای معلی تقدیر می کنیم.

محمودی در ادامه با اشاره به اینکه در مراسم پیاده روی اربعین در کربلای معلی عده ای بدون تابلو در کشور عراق مشغول به خدمت رسانی به زائران اربعین بودند گفت: این افراد کار بزرگی کردند که پاداش آن را از امام حسین دریافت خواهند کرد همچنین باید از موکب های شهرستان ورامین و دیار ۱۵ خرداد به خاطر این مدال افتخار در مراسمی تقدیر و تشکر به عمل آید.

وی بیان کرد: شورای شهر و شهرداری ورامین برنامه ریزی مناسبی را داشته باشند که به مناسبت شهادت امام رضا(ع) با حضور در ایستگاه راه آهن شهرستان از زائران و مسافرانی که به سمت مشهد حرکت می کنند پذیرایی صورت بگیرد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به اینکه شهرداری ورامین باید در بُعد فرهنگی تلاش بیشتری در بحث نصب بنر برای مراسمات انقلاب اسلامی داشته باشد بیان داشت: باید از کلیه های ظرفیت های شهرداری برای پیشبرد اهداف فرهنگی شهر کمک گرفت چرا که ورامین پتانسیل خوبی برای ارتقا سطح فرهنگی در ورامین وجود دارد.

محمودی اظهار داشت: متاسفانه در ورامین عده ای با ایجاد اختلاف و بازی های سیاسی میان برخی از مسئولان ورامین اختلاف ایجاد کرده اند و باید همه مسئولین اعم از امام جمعه، فرماندار، نماینده مجلس، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر در کنار هم برای ابادی این شهر تلاش کنند.

منبع :مهر

انتهای پیام/

کد مطلب: 5217
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری