شهرداری پیشوا لوایح متقن و شفاف را به صحن شورا ارسال کند
تاریخ انتشار : مهر ۲۶, ۱۳۹۷ ۲:۵۷ ب.ظ
 
فرماندار پیشوا گفت: شهرداری پیشوا لوایح متقن و شفاف را به صحن شورا ارسال کند.
 شهرداری پیشوا لوایح متقن و شفاف را به صحن شورا ارسال کند

به گزارش ندای وارنا؛حسین عباسی پیش از ظهر پنج شنبه در دیدار با شهردار، معاونان و روسای دوایر شهرداری پیشوا که پس از بازدید وی از پروژه های مدیریت شهری پیشوا صورت گرفت، با ابراز خرسندی از فعالیت های انجام شده در طول یکسال اخیر، اظهار داشت: بحمدالله اقدامات و پروژه های خوب و مطلوبی در مدیریت شهری پیشوا تعریف و عملیاتی شده که امیدوارم در مدت زمان پیش بینی شده تکمیل و و در مدار خدمت رسانی قرار داده شوند.

عباسی با اشاره به نظام شورایی که اعمال نظر و رای مستقیم مردم در انتخاب مدیران شهری در آن تبلور یافته افزود: شهردار به واسطه انتخاب نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر از جایگاه قانونی و پشتوانه مردمی لازم برخوردار است و به دلیل اینکه نهایتا حکم وی توسط استاندار امضا و ابلاغ می شود، به نوعی نماینده حاکمیت به حساب می آید.

وی با اشاره به لزوم راه اندازی میز خدمت در ادارات، افزود: مردم به واقع ولی نعمت ما هستند که باید با آنان صادقانه برخورد شود و مورد تکریم قرار گیرند و با راه اندازی میزهای خدمت در تمام دوایر دولتی خدمات شایسته تری به مردم ارائه شود که متاسفانه نبود خدمات الکترونیک کامل در مجموعه های اداری شهرستان فعالیت در میز خدمت را با مشکلاتی همراه کرده که باید در مسیر دولت الکترونیک گام های موثرتری برداشته شود.

فرماندار شهرستان پیشوا با بیان اینکه در آستانه جشن های چهل سالگی انقلاب اسلامی قرار داریم، گفت: اکنون با گذشت چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی تمام فعالیت ها باید عالمانه تر از گذشته باشد.

عباسی با اشاره به تغییر جایگاه کمیته تطبیق فرمانداری و شورایی شدن آن از شهردار خواست نسبت به ارسال لوایح به شورا دقت کرده و لوایح متقن و شفاف را به صحن شورا بفرستد و گفت: شورای شهر هم باید مصوبات خود را قانونی و کارشناسی نماید که این مهم نیازمند تعامل است و باید لوایح و مصوبات عاری از ابهام و ایهام بوده و دارای شفافیت و منطبق با قانون و مقررات باشد.

فرماندار پیشوا در خصوص استقرار مدیران در پیشوا بیان کرد: فرصت سه ماهه ای را برای تمام مدیران شهرستان در نظر گرفته ایم که پس از اتمام آن باید همگی در این شهرستان ساکن شوند و از مدیران و معاونان شهرداری می خواهم به لحاظ رفت و آمد و جلوگیری از هدر رفت انرژی در پیشوا ساکن شوند.

عباسی در خصوص ضرورت و اهمیت بازسازی بافت های فرسوده شهر پیشوا گفت: در موضوع باز آفرینی شهری و موضوع بافت های فرسوده باید قانون حاکم و اصول شهرسازی رعایت و نگاه مردم و بر ساخت و سازها نظارت بیشتری اعمال شود.

فرماندار پیشوا در پایان بر لزوم اولویت بندی پروژه های عمرانی شهرداری، توجه به قشر جوان و بانوان شهرستان و دخیل نمودن آنها در فعالیت های شهری، ارائه خدمات مناسب، توجه به نظافت شهر، نوسعه فضای سبز، ساماندهی وانت بارها و شناسایی نقاط حادثه خیز شهری تاکید کرد.

منبع : مهر

انتهای پیام/

کد مطلب: 4690
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری