رئیس شورای اسلامی شهر پاکدشت:
شهردار جدید پاکدشت انتخاب شد
تاریخ انتشار : اردیبهشت ۲۳, ۱۳۹۹ ۸:۱۸ ب.ظ
 
رئیس شورای اسلامی شهر پاکدشت گفت: با برگزاری جلسه علنی شورای اسلامی، محمدحسن مقدسی به عنوان شهردار جدید پاکدشت انتخاب شد.
 شهردار جدید پاکدشت انتخاب شد

به گزارش ندای وارنا؛ علی رضایی روز سه‌شنبه گفت‌: داریوش پازوکی که از دوره چهارم، مسئولیت شهرداری پاکدشت را بر عهده داشت، اوایل اردیبهشت استعفای کتبی خود را تقدیم شورای شهر کرده بود که موضوع این استعفا در جلسه رسمی هشتم اردیبهشت شورای شهر پاکدشت مطرح و با آن موافقت شد.
وی افزود: اعضای شورای شهر با بررسی برنامه‌های ۹گزینه پیشنهادی و دریافت برنامه‌های آنان برای توسعه پاکدشت، در جلسه علنی شورای اسلامی با ۶ رأی، محمدحسن مقدسی را به عنوان شهردار جدید پاکدشت انتخاب کردند.
وی اظهار کرد: محمدحسن مقدسی که از نیروهای رسمی وزارت کشور است،  دارای مدرک کارشناس ارشد مدیریت برنامه ریزی شهری بوده و پیش از این شهردار بروجرد و مدیر بازرسی شهرداری منطقه ۱۷ بود.
داریوش پازوکی از چهارمین دوره شورای اسلامی تاکنون بدون وقفه شهردار پاکدشت بود.
شورای اسلامی شهر پاکدشت، با دستگیری رئیس و دو عضو این شورا، یکی از پرحاشیه ترین دوران استقرار این نهاد را سپری کرد.
۲۵ فروردین ماه امسال، پس از طی شدن زمان قانونی و بر اساس قانون شوراهای اسلامی، سه عضو علی‌البدل شورای شهر پاکدشت به نام‌های علی‌اصغر خسروانی، مسعود تاجیک و محمدعلی عرب با برگزاری مراسم تحلیف، به عنوان اعضای اصلی شورای شهر معرفی شدند.

شورای اسلامی شهر پاکدشت ۹ عضو دارد.
شهرستان پاکدشت با سه شهر پاکدشت، شریف‌آباد و فرون‌آباد با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

کد مطلب: 7884
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری