شهردار قیامدشت: بسیاری از طرح های نیمه کاره به اتمام رسیده است
تاریخ انتشار : بهمن ۲, ۱۴۰۱ ۱۰:۳۴ ب.ظ
 
شهردار قیامدشت در شهرستان ری گفت: بسیاری از طرح های نیمه کاره شهر قیامدشت با بهره گیری از توان و ظرفیت سرمایه های انسانی موجود در این محدوده به اتمام رسیده و در روند خدمت رسانی به مردم قرار گرفته است.
 شهردار قیامدشت: بسیاری از طرح های نیمه کاره به اتمام رسیده است

به گزارش ندای وارنا؛ حسین ترکاشوند روز یکشنبه در جریان دیدار با تعدادی از خبرنگاران شهرستان ری افزود: جریان اطلاع رسانی در هر حوزه ای متناسب با رویکردهای حرفه ای و رعایت عدل و انصاف باید انجام گیرد تا خدشه ای به اعتبار رسانه ها در میان مردم وارد نشود.

ترکاشوند اظهار داشت: رسانه های دلسوز می توانند با انعکاس عملکرد مسئولان ضمن نقد منصفانه، مطالبات مردم و مشکلات موجود را به مدیران و تصمیم گیران منتقل کنند.

شهردار قیامدشت با بیان اینکه رسانه ها و خبرنگاران در انعکاس مسائل گوناگون ضمن رعایت انصاف، به طرح نقد سازنده و موثر بپردازند گفت: شهرداری قیامدشت طی سال های گذشته تمام هم و غم خود را برای خدمت رسانی در تمامی بخش ها و سرعت بخشی به روند اجرای پروژه ها منعکس کرده و هیچ طرحی را آغاز نکرده مگر آنکه در زمانبندی قانونی اعلام شده آن را به پایان رسانده است.

شهردار قیامدشت تاکید کرد: در این میان از انتقاد سازنده و بی طرفانه رسانه ها در انعکاس مشکل و کاستی استقبال می کند و تاکنون تا حد توان حامی رسانه های فعال در سطح شهرستان ری بوده است.

وی خود را یکی از فرزندان شهرری در روستای قمصر بخش کهریزک معرفی و اعلام کرد: علاقه ای که به شهرستان ری دارم مانع از آن می شود که برای پیشرفت خود، منافع و مصالح شهر محل خدمت خود را در نظر نداشته باشم، از همین رو با تمام توان برای بهبود محل خدمت خود تلاش می کنم.
قیامدشت شهری از توابع بخش خاوران شهرستان ری در استان تهران است. این شهر در ۱۵ کیلومتری جاده خاوران واقع گردیده‌ و در حال حاضر مساحت آن ۱۷۹هزار متر مربع است .

کد مطلب: 11827
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری