شهردار پاکدشت: تلاش برای رفع مشکلات تعاونی مسکن کارگران ادامه دارد
تاریخ انتشار : دی ۲۰, ۱۴۰۲ ۶:۳۸ ب.ظ
 
سرپرست شهرداری پاکدشت از پیگیری رفع مشکلات تعاونی خانه کارگری و تکمیل پروژه های حمل و نقل و ترافیک شهری خبر داد.
 شهردار پاکدشت: تلاش برای رفع مشکلات تعاونی مسکن کارگران ادامه دارد

به گزارش ندای وارنا؛ حسین زارعی سرپرست شهرداری پاکدشت روز چهارشنبه اظهار داشت: اراضی موسوم به تعاونی امیرالمومنین(ع)، تعاونی کارکنان دولت و خانه کارگری مشتمل بر ۲۶۰۰ قطعه مسکونی، مشکلات اساسی طی ۱۸ ساله گذشته داشته که در رابطه با کاربری ، تفکیک ، الحاق و موضوعات محیط زیستی بود.

وی افزود: پس از سفر رییس جمهور در سال ۱۴۰۰ به شهرستان پاکدشت و صدور دستورات لازم، از سوی مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر پاکدشت و مسئولین استانی پیگیری هایی در این زمینه شد.

زارعی تصریح کرد: موضوعات در سه کارگروه امور زیربنایی استانداری، شورای برنامه ریزی و توسعه استان و شورای عالی شهرسازی و معماری وزارت راه و شهرسازی بررسی و برطرف شد و نقشه آن به تصویب رسید.

سرپرست شهرداری پاکدشت اذعان داشت: چنانچه اعضای تعاونی تعهدات‌ خود را نسبت به واگذاری سرانه ها، اسناد و حق السهم شهرداری پایبند باشند و عملیات آماده سازی نهایی شود، پروانه های ساختمانی پس از ۱۸ سال صادر خواهد شد.

 

وی در ادامه به اقدامات حمل و نقل و ترافیک شهرداری اشاره داشت و گفت: بر اساس مصوبه شورای ترافیک و همت حوزه حمل و نقل و ترافیک شهرداری نیز اجرای علائم عمودی و افقی در سطح شهر صورت گرفت. باز کردن گره های ترافیکی با توجه به طرح هایی که پلیس راهنمایی و رانندگی اعلام می کند در دستور کار شهرداری قرار دارد.

زارعی ادامه داد: در این زمینه هماهنگی های تسهیل عبور خودروها و شهروندان در سطح شهر با استفاده از پایش تصویری مانیتورینگ صورت می گیرد.

پیشتر نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: اعضای یک شرکت تعاونی در شهرستان پاکدشت برای صاحب خانه‌ شدن ۱۸ سال است که صبرکرده‌اند و این امر زیبنده نیست.

به گزارش ایرنا، فرهاد بشیری درجلسه پیگیری مسائل و مشکلات حوزه مدیریت شهری که در شهرداری پاکدشت برگزار شد اظهار داشت: موضوع زمین‌های شرکت تعاونی امیرالمؤمنین(ع) و زمین‌های فاز ۳ این تعاونی دردی ۱۸ ساله است که بسیاری از مردم را درگیر خود کرده است.

وی افزود: بیش از ۱۸ سال است اعضای این شرکت تعاونی، درگیر مشکلات زمین‌های واگذار شده بوده و نمی‌توانند برای ساخت زمین‌های خود هیچ اقدامی انجام دهند.در سال‌های گذشته پیگیری‌های زیادی در حوزه‌های مختلف انجام شد و تا حدودی مسائل این اراضی مرتفع شد لذا از شهردار پاکدشت درخواست می‌شود تا توجه ویژه‌ای برای رفع مشکلات اعضا داشته و در کمترین زمان شرایط ساخت فراهم شود.

شهرستان پاکدشت با سه شهر پاکدشت، فرون آباد و شریف آباد و جمعیت بیش از ۳۵۰ هزار نفر در ۲۵ کیلومتری جنوب شرق تهران و در مسیر محور امام رضا (ع) جاده ترانزیتی تهران – مشهد قرار دارد. پاکدشت به عنوان پایتخت گل و گیاه کشور شناخته شده است.

منبع: ایرنا

کد مطلب: 15270
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری