به همت هیئت کونگ‌فو و هنرهای رزمی ری
شهرری میزبان مسابقات استانی کونگ‌فوی آقایان و بانوان
تاریخ انتشار : اردیبهشت ۱۸, ۱۳۹۵ ۹:۲۹ ب.ظ
 
مسابقات استانی کونگ‌فو در دو بخش آقایان و بانوان به میزبانی شهرستان ری برگزار شد.
 شهرری میزبان مسابقات استانی کونگ‌فوی آقایان و بانوان

به گزارش  ندای وارنا ،به‌نقل از روابط‌عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان ری، مسابقات استانی کونگ‌فو در دو بخش آقایان و بانوان به میزبانی شهرستان ری برگزار شد.

بیش از ۱۰۰ کونگ‌فوکار از سراسر استان تهران در این مسابقات که به‌همت هیئت کونگ‌فو و هنرهای رزمی شهرستان ری و در حضور مجتبی جانعلی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری و مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد، با هم به رقابت پرداختند و در نهایت به نفرات و تیم‌های برتر حکم و کاپ قهرمانی اهداء شد.

حضور جامعه ورزش ری در همایش بزرگ بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری به‌همراه ورزشکاران این شهرستان در همایش بزرگ روز ملی بیماری های خاص و صعب‌العلاج که در مجموعه ورزشی تختی تهران برگزار شد، حضور یافتند.

مجتبی جانعلی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری، مسئول امور ورزش، رئیس هیئت ورزش‌های بیماری‌های خاص و دبیر هیئت به‌همراه ورزشکاران شهرستان ری در این همایش حضور فعال داشتند.

ابراهیم بیگی رئیس هیئت ورزش‌های بیماری‌های خاص در این مراسم ضمن مذاکره با مسئولان بیماران تالاسمی، دیابتی و هموفیلی از ورزشکاران دعوت کرد در مسابقات چهار جانبه فوتسال در مجموعه ورزشی گلشهر ری برگزار می‌شود، شرکت کنند که با استقبال ورزشکاران و مسئولان بیماران خاص مواجه شد

کد مطلب: 560
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری