شهرستان پاکدشت خوابگاه ورزشی ندارد
تاریخ انتشار : مرداد ۴, ۱۳۹۷ ۸:۲۰ ب.ظ
 
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پاکدشت گفت: شهرستان با وجود دارا بودن از زیرساخت های مناسب ورزشی و ورزشکاران قهرمان به دلیل نداشتن خوابگاه ورزشی ، نمی تواند مسابقات ورزشی کشوری را میزبانی کند.
 شهرستان پاکدشت خوابگاه ورزشی ندارد

به گزارش ندای وارنا,حسین طالقانی روز پنجشنبه در نشست مشترک هیأت های ورزشی و ورزشکاران پاکدشت با فرماندار این شهرستان اظهار داشت : پاکدشت در حوزه ورزش های تیمی و انفرادی از ورزشکاران بسیاری برخوردار است که بسیاری از این افراد توانسته اند در میادین مختلف ورزشی برای شهرستان و کشور افتخار آفرینی کنند.
وی یکی از کمبودهای پاکدشت را نداشتن خوابگاه ورزشی اعلام کرد و افزود : نبود خوابگاه باعث می شود تا امکان میزبانی مسابقات کشوری در این شهرستان غیر ممکن شود.
رئیس اداره ورزش و جوانان با بیان دستاوردهای یکساله حوزه ورزش و جوانان، شفافیت عملکرد مالی هیاتها و نظارت و بازرسی مداوم و تخصصی هیات های ورزشی بر باشگاه ها را یکی از مهمترین اصولی دانست که فعالیت را در حوزه ورزش توسعه می دهد.
طالقانی افزود : هیأت های ورزشی شهرستان خود را موظف می دانند که تمامی فعالیت های خود را به صورت شفاف بیان کرده و از بروز اختلافات که آسیب آن به ورزشکاران وارد می شود پیشگیری کنند.
وی از نبود وسیله ایاب و ذهاب جهت اعزام تیم های ورزشی به مسابقات را از دیگر مشکلات پاکدشت برشمرد و خواستار همکاری مسئولان شهرستان در این زمینه شد.
وی گفت : حضور یک تیم با نام پاکدشت در لیگ فوتبال آزادگان ، شرکت در مسابقات کشوری سوارکاری و برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی هیات کارگری از مهمترین برنامه های پیش روی اداره ورزش و جوانان پاکدشت است که با همکاری مسئولان با شگاه برگزار خواهد شد.
فرماندار شهرستان پاکدشت نیز در این جلسه گفت: گرایش جوانان به ورزش از آسیب های اجتماعی می کاهد و تمامی مسئولان وظیفه دارند زمینه حضور جوانان در میادین ورزشی را فراهم کنند.
هادی تمهیدی افزود: موفقیت ورزشکاران در میادین ورزشی باعث ایجاد نشاط در جامعه می شود و هر چه بر میزان این موفقیت ها افزوده شود، جامعه با نشاط تری را شاهدیم.
وی بیان کرد: یکی از مهمترین توصیه های رهبر معظم انقلاب ، توجه به ورزش و اهتمام به همه گیر کردن آن در جامعه است چرا که ورزش در حوزه مقابله با آسیب های اجتماعی ، فردی و گروهی نقشی مهم و تأثیرگذاری دارد.
وی نبود بانک اطلاعاتی از ورزشکاران پاکدشتی را به عنوان یکی از مشکلات این شهرستان یاد کرد و افزود : یکی از خواسته های ما از هیاتهای ورزشی و اداره ورزش و جوانان ، تهیه بانک اطلاعاتی از قهرمانان شهرستان است تا روند فعالیت های آنان چه در دوران قهرمانی و چه پس از آن مورد توجه قرار گیرد.
تمهیدی تأکید کرد: چهره های ورزشی در کنار چهره های فرهنگی و هنری به عنوان مفاخر شهرستان محسوب می شوند و باید اطلاعات جامعی از آنها در دست باشد.
پاکدشت با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۰ کیلومتری جنوب شرق تهران و در مسیر محور امام رضا(ع) واقع شده است.

منبع :اقتصاد ایران

انتهای پیام /

کد مطلب: 2453
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری