خرمی شریف ؛
شهر قرچک از سرانه فرهنگی کمی برخوردار است
تاریخ انتشار : مرداد ۳, ۱۳۹۸ ۱۱:۰۳ ب.ظ
 
محسن خرمی شریف شهردار قرچک گفت: شهر قرچک از سرانه فرهنگی کمی برخوردار است .
 شهر قرچک از سرانه فرهنگی کمی برخوردار است

به گزارش ندای وارنا؛ محسن خرمی شریف اظهار داشت: شهر قرچک از سرانه فرهنگی کمی برخوردار است که شهرداری با توجه به وظایف فرهنگی و شهروندی خود طی چند سال اخیر سرانه فرهنگی را افزایش داده است.

وی گفت: ساخت فرهنگسرای بزرگ شهرستان قرچک توسط شهرداری آغاز شده است و با توجه به تخصیص بودجه در بودجه ۹۸ مشکلی برای ساخت این پروژه عظیم وجود ندارد.

وی با اشاره به ساخت سرای محله پردیس گفت ادامه داد :هدف از احداث این پروژه توسعه مراکز فرهنگی و آموزشی شهر قرچک است و سرای محله گل‌ها و فردیس هر کدام با مساحت ۵۰۰ مترمربع که کلنگ آن توسط معاون استاندار تهران به زمین زده‌شده رو به اتمام است.

این مدیر شهری اظهار کرد: ساخت ساختمان این ۲ سرای محله مراحل پایانی خود را طی می‌کند و در حال حاضر عملیات سنگ نما و زیباسازی محوطه در دست اجرا است.

خرمی شریف بیان داشت: این سراهای محله با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال از منابع مالی شهرداری که هر کدام به مساحت ۵۰۰ مترمربع در ۲ طبقه به بهره‌برداری خواهد رسید.

شهردار قرچک بابیان اینکه این پروژه هم‌اکنون ۸۰ در صد پیشرفت فیزیکی دارد، خاطرنشان کرد: سرای محله گل‌ها و فردیس در ۲ طبقه با ظرفیت ۱۶ کلاس در محل شهرک گل‌ها و فردیس احداث‌شده و به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.
منبع: برنا

کد مطلب: 6684
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری