شهید مدافع حرم «محمد رضا احمدی» در ورامین تشییع شد
تاریخ انتشار : شهریور ۲۵, ۱۳۹۶ ۱:۰۳ ق.ظ
 
نمازگزاران و مومنین شهرستان ورامین، ظهر جمعه و پس از اقامه نماز جمعه پیکر شهید مدافع حرم «محمد رضا احمدی» را به سوی گلزار شهدای حسین رضا(ع) تشییع کردند.
 شهید مدافع حرم «محمد رضا احمدی» در ورامین تشییع شد

به گزارش ندای وارنا به نقل از مهر، نمازگزاران و مومنین شهرستان ورامین، ظهر جمعه ۲۴ شهریور ۹۶ و پس از اقامه نماز جمعه پیکر شهید مدافع حرم «محمد رضا احمدی» را به سوی گلزار شهدای حسین رضا(ع) تشییع کردند.

این شهید ۲۲ ساله از لشکر فاطمیون و از مهاجرین افغانی مقیم روستای کلاته ورامین بود که پس از تشییع در قطعه جدید شهدای مدافع حرم در گلزار شهدای حسین رضا(ع) به خاک سپرده شد.

شهید مدافع حرم «محمد رضا احمدی» در اوایل سال جاری توانست برای دفاع از حرم زینب کبری(س) و مبارزه با تکفیری های وهابی به کشور سوریه اعزام شود.

این شهید، برای دومین بار در تاریخ ۵ مرداد سال جاری به کشور سوریه اعزام شد و در اول شهریور ماه، در منطقه عملیاتی «دیرالزور» واقع در شرق سوریه به دست تکفیری های وهابی به شهادت رسید.

مراسم وداع با این شهید، شب گذشته در حاشیه کنگره بزرگداشت ۱۴۰۰ شهید شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک و نیز بزرگداشت شهدای نیروی انتظامی و مدافعین حرم آل الله و پنجمین سالگرد شهادت شهید، «میثم کهندل» در روستای دهماسین و با حضور سردار اسماعیل قاآنی، جانشین فرماندهی سپاه قدس، حجج الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین و رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، روح الله باقری امام جمعه پیشوا، محمد کرم محمدی فرماندار پیشوا و سید حسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی، جمعی از مسئولین و مردم شهرستان های ورامین و پیشوا برگزار شده بود.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ورامین اظهار داشت: حضور این خیل عظیم جمعیت در مراسم وداع و تشییع شهدا نشان دهنده عشق و ارادت مردم مومن ایران اسلامی به شهدا و قدرشناسی این مردم است.

امیر پورجوادی گفت: ورامین تاکنون نزدیک به ۵۰ شهید مدافع حرم تقدیم انقلاب اسلامی و حرم اهل بیت عصمت و طهارت و ارزش های والای اسلامی کرده است.

کد مطلب: 2161
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری