فرماندار قرچک:
شورا و شهرداری دو نهاد مهم در توسعه آبادانی و جلب رضایت مردم هستند
تاریخ انتشار : اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۹ ۸:۲۱ ب.ظ
 
فرماندار قرچک، شورا و شهرداری را دو نهاد موثر در توسعه و آبادانی مناطق دانست که سهم قابل توجهی در جلب رضایت مردم و ایجاد اعتماد عمومی برعهده دارند.
 شورا و شهرداری دو نهاد مهم در توسعه آبادانی و جلب رضایت مردم هستند

به گزارش ندای وارنا؛  به مناسبت نهم اردیبهشت‌ماه روز ملی شوراها، نشست هم‌اندیشی بهمن خطیبی فرماندار شهرستان قرچک با محسن خرمی شریف شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر برگزار شد.

فرماندار در این نشست، شورا و شهرداری را دو نهاد موثر در توسعه و آبادانی مناطق دانست که سهم قابل توجهی در جلب رضایت مردم و ایجاد اعتماد عمومی برعهده دارند.

خطیبی ضمن قدردانی از تلاش‌های اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستاهای شهرستان قرچک، بر لزوم همدلی و همراهی بیشتر شوراها با سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان و مردم تاکید و ایجاد تحرکات اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی را حاصل تعامل همه اقشار دانست.

وی از اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستاهای شهرستان خواست که درمورد ترمیم زمینه‌های مختلف ازجمله اشتغال و مسائل فرهنگی، اجتماعی که در ایام شیوع ویروس کرونا آسیب‌دیده‌اند، طرح و ایده عملیاتی بدهند.

خطیبی افزود: متأسفانه بیماری کرونا که فراگیر و جهانی شده، در همه زمینه‌ها خسارت به بارآورده که لازم است شوراها با ایده‌ها و طرح‌های متنوع، تا حدودی به جبران این خسارات بپردازند.

وی تصریح کرد: تأسیس شوراهای اسلامی شهر و روستا طبق آیات الهی و قانون اساسی نظام مقدسمان، در راستای فرایند واگذاری امور به مردم و نقش‌آفرینی آن‌ها در تعیین سرنوشت خودشان بوده است، پس می‌توان در این خصوص نیز از خود مردم مشورت گرفت و حتی آن‌ها را در این امور ترمیمی، سهیم و شریک کرد.

در این نشست اعضای شورای اسلامی شهر ضمن قدردانی از حمایت‌های فرماندار، به بیان دغدغه‌های مربوطه در حوزه مسایل شهری و شهروندان پرداختند.

انتهای پیام/ف

کد مطلب: 7594
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری