صعود گل گهر به صدر جدول/ پرسپولیس پاکدشت برنده دربی تهرانی های لیگ یک
تاریخ انتشار : آبان ۶, ۱۳۹۷ ۱۰:۰۵ ب.ظ
 
هفته دهم لیگ دسته اول فوتبال ایران عصر امروز با برگزاری ۷ بازی و صعود گل گهر سیرجان به صدرجدول آغاز شد.
 صعود گل گهر به صدر جدول/ پرسپولیس پاکدشت برنده دربی تهرانی های لیگ یک

به گزارش ندای وارنا؛هفته دهم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال ایران عصر امروز(یک شنبه) با برگزاری ۷ بازی آغاز شد.

در نخستین دیدار این هفته گل گهرسیرجان در خانه خود با نتیجه ۳ بر صفر کارون اروند خرمشهر را شکست داد و به صورت موقت با ۲۰ امتیاز صدرنشین شد. حمید گلزاری(۲۰) مهرداد آوخ(۸۵) و پیمان رنجبری(۹۲- پنالتی) برای شاگردان وینگو بگوویچ گلزنی کردند. تیم اکبر میثاقیان هم که از دقیقه ۶۵ با اخراج محمد جواد محمدی ۱۰ نفره شده بود با این شکست به جایگاه دهم سقوط کرد.

تیره روزی های ملوان با بازگشت محمد احمدزاده هم در لیگ یک ادامه دارد و قوی سپید انزلی این بار با هدایت این مربی در خانه شهرداری تبریز با نتیجه یک بر صفر شکست خورد تا همچنان در قعرجدول قرار داشته باشد. تک گل محمدرضا زینال خیری(۷۷) سبب ۹ امتیازی شدن شهرداری چی های تبریز و صعود به رتبه نهم بود.

دربی تهرانی های لیگ یک فوتبال با برتری ۲ بر یک پرسپولیس پاکدشت مقابل بادران در ورزشگاه شهدای شهرقدس به اتمام رسید. هادی شکوری(۳۶- پنالتی) برای پرسپولیس و میثم مجیدی(۵۷- پنالتی) برای بادران گلزنی کردند. شاگردان فرهاد کاظمی با ثبت چهارمین پیروزی متوالی خود ۱۵ امتیازی شده و به رده چهارم راه یافتند اما شاگردان مهدی پاشازاده با ۱۱ امتیاز به رده هشتم سقوط کردند.

شاگردان مجید صالح در تیم فجرسپاسی در خانه خود مقابل مس رفسنجان یک بر یک متوقف شدند تا همچنان با ۷ امتیاز در رده یازدهم بمانند. اسماعیل بابایی(۴۰) برای فجر و احمد حیات منش(۱۲) برای رفسنجانی ها گلزنی کردند. شاگردان کریستوجویچ هم با این تساوی خارج از خانه ۷ امتیازی شده و در جایگاه دوازدهم قرار گرفتند.

آلومینیوم اراک هم در ورزشگاه امام‌خمینی(ره) این شهر موفق شد خونه به خونه بابل ۱۰ نفره را با گل میثم آقایی(۹۱) یک بر صفر شکست دهد تا با ۱۵ امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به پرسپولیس در رده پنجم بایستد. شاگردان علی نظر محمدی هم که با اخراج حسین کیانی(۶۳) حدود ۳۰ دقیقه ۱۰نفره بودند با این باخت ۵ امتیازی مانده و در رتبه پانزدهم جا خوش کردند.

تیم پرمهره اکسین البرز پنجمین بازی متوالی را هم بدون پیروزی پشت سر گذاشت و این بار در ورزشگاه انقلاب کرج با نتیجه ۲ بر یک از قشقایی شیراز شکست خورد. شاهین شفیعی(۷۳) برای اکسین و محمد مهری(۳۳) و حسین صادقی(۸۹) برای قشقایی در این بازی گلزنی کردند. شیرازی ها با این برد ۱۵ امتیازی شده و به رده ششم صعود کردند اما شاگردان فراز کمالوند همچنان ۱۲ امتیازی مانده و به رتبه هفتم تنزل یافتند.

در آخرین بازی امروز هم شاهین شهرداری بوشهر در خانه خود با ۲ گل نود ارومیه را از سد راه برداشتند. حسین مالکی(۳۲) و میلاد صارمی(۹۲) برای شاهین که از دقیقه ۴۵ با اخراج محمد محبی ۱۰ نفره شده بود به ثمر رساندند. این پیروزی سبب ۱۷ امتیازی شدن شاگردان محمود فکری و صعود آنها به رتبه سوم شد اما نودی ها با این باخت ۷ امتیازی و در رده سیزدهم باقی ماندند.

منبع :باشگاه خبرنگاری جوان

انتهای پیام/

کد مطلب: 4998
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری