ضارب محیط بانان منطقه سرخه حصار تهران در کمتر از یک ساعت دستگیر شد
تاریخ انتشار : مرداد ۲۲, ۱۳۹۷ ۴:۱۳ ب.ظ
 
فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری ضارب محیط بانان منطقه شکار ممنوع سرخه حصار تهران در کمتراز یک ساعت در پاکدشت خبر داد.
 ضارب محیط بانان منطقه سرخه حصار تهران در کمتر از یک ساعت دستگیر شد

به گزارش ندای وارنا؛سردار ” عبدالرضا ناظری” اظهار داشت: در پی اقدام غیر قانونی فردی مبنی بر شکار پرندگان با اسلحه شکاری در منطقه ممنوعه پارک جنگلی سرخه حصار تهران و مجروح کردن ۲ محیط بان ، بلافاصله موضوع شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: این شکارچی غیر مجاز که بوسیله یک دستگاه موتور سیکلت ۲۵۰ سی سی قاچاق در منطقه سرخه حصار تهران به منظور شکار پرندگان حاضر شده بود به محض دیدن محیط بانان به سمت آنها شلیک کرد و بلافاصله متواری شد.

سردار ناظری تصریح کرد: با تیر اندازی این فرد که بوسیله اسلحه شکاری ساچمه ای صورت گرفت ، ۲ نفر از محیط بانان از ناحیه کتف و مچ دست مجروح شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد: با تلاش ماموران انتظامی شهرستان پاکدشت در کمتر از یک ساعت از وقوع این درگیری مسلحانه ، ضارب در منطقه حصار امیر شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران در خاتمه با اشاره به دستگیری متهم و کشف یک قبضه سلاح شکاری به همراه یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق از وی خاطر نشان کرد: در این خصوص پرونده اولیه تشکیل و تحویل مراجع قضائی شد.

منبع : خبر پلیس

کد مطلب: 2949
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری