ضرورت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی و ترویج ورزش همگانی قرچک
تاریخ انتشار : دی ۱۸, ۱۳۹۸ ۱۰:۲۰ ب.ظ
 
فرماندار شهرستان قرچک بر ضرورت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی با مشارکت بخش خصوصی و ترویج ورزش همگانی تأکید کرد.
 ضرورت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی و ترویج ورزش همگانی قرچک

 بهمن خطیبی در نشست هم اندیشی و بررسی مشکلات هیئات ورزش شهرستان ضمن تسلیت شهادت سردار سرافراز سلیمانی گفت: این عمل خبیثانه آمریکا و ایادی استکبار که نشانه ضعف و زبونی همیشگی آنها در مقابل ملت ایران اسلامی است را به شدت محکوم می نماییم و به فرموده مقام معظم رهبری قطعا انتقام سختی از جنایتکاران خواهیم گرفت.

وی افزود: سردار سلیمانی الگوی مقامت و ایثار در سطح بین الملل بودند و در دل های تمام آزادگان و مظلومان جهان جای داشتند.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک بیان کرد: این سردار شهید همچنین الگوی جوانان ایرانی بودند و به عنوان یک قهرمان ملی از ایشان یاد می کنند.

وی همچنین اضافه کرد: پیرو برگزاری نشست ها با اقشار و گروههای مختلف در طی سال، برای اطلاع بیشتر از ظرفیت های ورزشی و کاستی ها و مشکلات این جلسه را ترتیب دادیم.

خطیبی عنوان کرد: مسئولان هیات های ورزشی سرامدان هر رشته ورزشی هستند و باید بتوانند با تلاش و تعهد هم بر تعداد ورزشکاران بیفزایند و هم با هم اندیشی با مسئولان به مطالبات ورزشکاران جامه عمل بپوشانند.

وی افزود: مهمترین مسائل ورزشی که در شهرستان باید مورد پیگری قرار گیرد توسعه اماکن ورزشی با سرمایه گذاری بخش خصوصی، تجهیز سالن های موجود، افزایش تعداد ورزشکاران، ترویج ورزش همگانی، تقویت همه هیئت های ورزشی، اجرای برنامه های نشاط اجتماعی در شهر و روستا، استعدادیابی در سطح مدارس است.

کد مطلب: 7189
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری