بخشدار مرکزی قرچک :
ضرورت نظارت و پایش روزانه شبکه های توزیع آب شرب روستاها در قرچک/ اهمیت حفظ منابع آب و مصرف بهینه آن با مشارکت مردمی
تاریخ انتشار : تیر ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۷ ب.ظ
 
بخشدار مرکزی قرچک گفت: تامین آب شرب سالم و اطمینان از وضعیت کمی و کیفی آن در روستاها با نظارت و پایش روزانه بر شبکه های توزیع آبرسانی می بایست تداوم داشته باشد.
 ضرورت نظارت و پایش روزانه شبکه های توزیع آب شرب روستاها در قرچک/ اهمیت حفظ منابع آب و مصرف بهینه آن با مشارکت مردمی

به گزارش ندای وارنا؛ علیرضا رشیدیان افزود: براساس بازدیدهای میدانی و گزارش ارایه شده از سوی شبکه بهداشت و درمان شهرستان و آبفای باقرآباد در خصوص آب شرب روستای صالح آباد نتایج آزمایشات میکروبی و شیمیایی آب مطلوب بوده و پایش روزانه نیز توسط عوامل آبفا اجرا می گردد.

وی افزود: :فرسودگی شبکه ها و تاسیسات آب معضل بزرگ هدر رفت منابع آب و سایر هزینه کردهای مربوط به بهسازی معابر است و در این راستا می بایست سالانه برنامه ریزی اصولی و جذب اعتبارات لازم توسط دستگاههای ذیربط صورت پذیرد.

این مسئول گفت: جلب مشارکت مردمی گامی موثر و مهم در بهینه سازی مصرف منابع آب می باشد و اهتمام جدی تری را می طلبد.

وی ادامه داد: اعتبارات دهیاریها در چارچوب وظایف قانونی و کمک به امور زیرساختی روستاها طبق ضوابط مالی قابل هزینه خواهد بود و با وجود تعامل و همکاری دهیاریها با دستگاهها نباید این موضوع مانع انجام وظایف و خدمات رسانی دستگاهها در روستاها گردد.

گفتنی است جلسه بررسی و رفع مشکل آب شرب روستای صالح آباد با ریاست علیرضا رشیدیان بخشدار مرکزی شهرستان قرچک و با حضور روسا و نمایندگان آبفای باقرآباد، شبکه بهداشت و درمان و دیگر اعضا در محل بخشداری مرکزی برگزار شد.

کد مطلب: 9388
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری