فرمانده انتظامی شرق استان تهران:
طرح ارتقا امنیت در شرق تهران ادامه می یابد
تاریخ انتشار : فروردین ۱۹, ۱۳۹۶ ۶:۳۰ ب.ظ
 
فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه امنیت نوروزی مناطق شرق استان تهران در نوروز سال جاری ارتقاء یافت گفت: با همکاری همه دستگاه ها این ارتقاء امنیت ادامه خواهد داشت.
 طرح ارتقا امنیت در شرق تهران ادامه می یابد
به گزارش ندای وارنا، سردار عبدالرضا ناظری صبح امروز شنبه ۱۹ فروردین ۹۶ در جمع خبرنگاران در دفتر فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران با اشاره به همکاری و هم افزایی صمیمانه سازمان های دولتی و غیر دولتی با پلیس گفت: به حول و قوه الهی در نوروز ۹۶ تعامل و همکاری همه دستگاه ها به همراه مشارکت مردم با پلیس، طراوت بهار را دلپذیر تر از گذشته کرد و با رعایت قوانین و مقررات، امنیت را زینت بخش نوروز کرد و ارتقاء امنیت نوروزی در شرق استان تهران محسوس بود.

وی اظهار داشت: از چندماه پیش همه دستگاه ها و نهادهای متولی امر خدمت رسانی به مردم برای ایام پایانی سال گذشته و تعطیلات عید نوروز امسال برنامه ریزی کرده بودند و پلیس نیز به عنوان یکی از خدمتگزاران مردم، به مانند گذشته با همه توان به میدان آمد.

ناظری در ادامه گفت: همانند سالهای گذشته دستگاه های اجرایی در رزمایش زمستانه، همراه باهم آماده ارائه خدمات مضاعف به مردم شریف استان و مسافران نوروزی شدند که بسیار شایسته است به مصداق کلام نورانی « من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق» ازاقدامات ارزنده و تلاش های شبانه روزی همه این عزیزان تقدیر و تشکر ویژه داشته باشیم.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران با اشاره به بیانات و رهنمودهای مقام معظم رهبری در ابتدای سال گفت: در پرتو لطف بیکران قادر متعال و در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) و به مدد برنامه ریزی، تلاش و همت مردم و مسئولین سال ۹۶ سالی امن و آرام و پر از سلامتی و شادابی برای همه هموطنان میهن اسلامی باشد.

رئیس پلیس استان در پایان مجدداً از تلاش بی وقفه و شبانه روزی و خالصانه همه همکاران خدوم این فرماندهی در راستای تامین نظم و امنیت شهروندان و مسافران تقدیر و تشکر کرد و از همراهی و همدلی خانواده های کارکنان که نقش بسزائی در این موفقیت ها و خدمات داشتند سپاسگزاری کرد و به «مهر» گفت: با همکاری همه دستگاه ها این راه ادامه خواهد داشت.

کد مطلب: 1194
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری