فرمانده انتظامی غرب استان تهران:
طرح امنیت محله محور در ۶ شهرستان غرب استان تهران اجرا شد
تاریخ انتشار : دی ۱۲, ۱۴۰۱ ۹:۴۲ ب.ظ
 
فرمانده انتظامی غرب استان تهران از اجرای طرح امنیت محله محور در ۶ شهرستان غرب استان تهران خبر داد.
 طرح امنیت محله محور در ۶ شهرستان غرب استان تهران اجرا شد

به گزارش ندای وارنا؛ سردار کیوان ظهیری در بیستمین مرحله از طرح امنیت محله محور در غرب استان که در ۶ شهرستان صبح امروز اجرا شد، ضمن تسلیت شهادت سردار شهید سلیمانی و شهدای مقاومت اظهار کرد: در این مرحله ۴۳۶ فقره حکم قضائی اجرا و ۱۰ باند سرقت متلاشی شد.

وی گفت: هزار و ۲۱۹ نفر در این مرحله دستگیر شدند که ۵۶۰ نفر آنها سارق و مالخر بودند و ۱۷۶ نفر دارای سابقه و ۳۸۴ نفر اولین بار بود که اقدام به سرقت می‌کردند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به ۳۶۱ قلم از اموال، ۱۵۰ دستگاه خودرو و ۹ دستگاه موتور سیکلت کشف شد، افزود: این اموال پس از طی مراحل قانونی به صاحبان تحویل داده خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: در حوزه برهم زنندگان نظم و امنیت در غرب استان تهران، ۸۵ نفر دستگیر شدند و ۶ قبضه سلاح جنگی از آنها کشف شد.

ظهیری تاکید کرد: برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر دغدغه مردم است در این مرحله از طرح ۵۲۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر از قاچاقچیان مواد مخدر و خرده‌فروشان کشف شد و حدود ۴۹۷ نفر دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه ۲۲ نفر از قاچاقچیان کالا دستگیر و حدود ۴۷ هزار انواع کالا به مبلغ ۶ میلیارد تومان کشف شد، گفت: برخورد با کالای قاچاق مستمر ادامه خواهد داشت.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران تصریح کرد: کمک و همکاری مردم با پلیس همیشه انجام شده و انتظار می‌رود افرادی که اقدام به سرقت و فروش موادمخدر در نقاط مختلف شهرستان‌های غرب استان تهران می‌کنند را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند تا امنیت موجود را بتوانیم گسترش دهیم.

.

کد مطلب: 11536
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری