می خواهیم بگوییم حجاب ارزش است! نه بدحجابی

در این راستا با خواهر عرب رستمی فرمانده حوز ۶ کوثر شهرستان ورامین گفتگو کردیم: او اظهار داشت طرح تکریم خوش حجاب ها الحمدلله از سوی مراکز مختلف و مغازه دارها درصنوف مختلف بسیار مورد استقبال قرارگرفته است که این خود باعث تلاش دو چندان ما در ای راستا خواهد شد.

عرب رستمی در توضیح این طرح افزود: برای مغازه دار های طرف قرار داد با استفاده از تراکت و فضای مجازی تبلیغ می کنیم و این مرکز و فروشگاه طی قرارداد امضا شده در قبال این تبیغات به خانم های خوش حجابی که مراجعه می کنند با احترام بیشتر برخورد خواهند کرد و در قبال خریدی انجام شده شخص خوش حجاب را شامل تخفیف طرح تکریم خوش حجابان قرار میدهد.

این فرمانده توانمند اضافه کرد: با این کار از محجبه ها برای داشتن حجابشان تشویق و قدردانی کردیم، ارزشی بودن حجاب رو به همگان اعلام میکنیم، امر به معروف و نهی از منکر را عملی انجام می دهیم و هم هزاران مورد دیگه که همه برای جامعه ی اسلامی مفید واقع می شود.

وی عنوان داشت: بنرهای این طرح در میادین شهر ورامین نصب شده است” پوسترهای این طرح هم پشت ویترین مغازه های طرف قرارداد نصب میشود.

عرب رستمی اذعان داشت: تراکت هایی با درج آدرس فروشگاه های طرف قرار داد چاپ شده است که انشالله در روزهای آینده به صورت گسترده در سطح شهر پخش می شود.

در پایان عرب رستمی بیان داشت: از داوطلبان پیوستن به این طرح دعوت میکنیم با شماره ای که زیر بنرها و پوسترها درج شده تماس بگیرند و برای بستن قرارداد به وی مراجعه کنند.

لازم به ذکر است این طرح بصورت همزمان در سطح شهرستان ورامین به همت بسیج خواهران حوزه ۶ کوثر و با حضور سرهنگ اصغری فرمانده سپاه ناحیه ورامین در بازارچه ایثارگران  افتتاح شد.

گفتنی است: خواهر بسیجی منصوره شریفی مسوول تعلیم وتربیت و از فعالان حوزه ۶ کوثر  این طرح نیکو پسند را ارایه دادند که تا کنون مورد استقبال خوبی از سوی مردم شریف ورامین قرار گرفته است