طرح ضربتی امحای موش در ورامین آغاز شد
تاریخ انتشار : دی ۲۱, ۱۴۰۲ ۴:۴۰ ب.ظ
 
معاون خدمات شهری شهرداری ورامین گفت:به منظور مقابله با حیوانات موذی، طرح ضربتی امحاء موش در سطح شهر آغاز شد.
 طرح ضربتی امحای موش در ورامین آغاز شد

به گزارش ندای وارنا؛ مجتبی نظری روز پنجشنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: به منظور پاکسازی جوی ها و انهار خیابان های اصلی و کوچه های ناحیه‌ چهار شهرداری ورامین، طرح طعمه گذاری و امحاء حیوانات موذی و موش ها در شهر ورامین با طعمه گذاری در جداول، معابر، انهار در نقاطی چون میدان امام خمینی، خیابان ۱۵ خرداد تا میدان رازی و تمام معابر خیابان طالقانی منتهی به بلوار رسالت انجام شد.

وی افزود: به منظور دستیابی به اهداف اجرای این طرح، مأموران شهرداری ضمن شناسایی محل تجمع موشها در معابر، جویها و پارک‌های محله‌ای، اقدام به طعمه گذاری از نوع سموم سریع اثر کرده و با هدف اطلاع رسانی از محل های طعمه گذاری شده، تابلوهایی در سطح شهر نصب نموده‌اند.

وی تصریح کرد: به منظور جلوگیری از انتشار و شیوع بیماری های ناشی از موش ها و حشرات موذی، مکان های طعمه گذاری شده به صورت روزانه بازرسی و لاشه های معدوم شده جمع آوری و امحاء می شوند.

نظری از شهروندان خواست تا در زمان اجرای این طرح، مراقبت لازم از کودکان برای دوری جستن از لاشه حیوانات و سموم صورت داده و در صورت بروز هر گونه مشکل، مراتب را با شماره تلفن ۱۳۷ به اطلاع مأموران شهرداری ورامین برسانند.

ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

منبع: ایرنا

کد مطلب: 15275
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری