رئیس اداره دامپزشکی شهرستان پاکدشت:
طرح مقابله با کشتار غیرمجاز دام و طیور با مشارکت عامه مردم امکان پذیر است
تاریخ انتشار : مهر ۱, ۱۴۰۲ ۲:۱۱ ب.ظ
 
برخورد جدی با متخلفان ذبح غیرمجاز دام و طیور در برنامه و دستور کار اداره کل دامپزشکی قرار دارد و با اجرای طرح ضربتی مقابله با کشتار غیرمجاز دام و طیور نظارت و جلوگیری از فعالیت کشتار غیرمجاز با شدت بیشتری پیگیری و اجرا می شود.
 طرح مقابله با کشتار غیرمجاز دام و طیور با مشارکت عامه مردم امکان پذیر است

به گزارش ندای وارنا؛ دکتر سید وحید رستگار رئیس اداره دامپزشکی شهرستان پاکدشت با اعلام این خبر تاکید کرد: طرح مقابله با کشتار غیرمجاز دام و طیور با مشارکت عامه مردم امکان پذیر است چرا که این اماکن غیرمجاز و فاقد نظارت بهداشتی تا زمانی که مشتری خرید داشته باشند، برخورد قاطع با آنها نتیجه رضایت بخش و موثر را نخواهد داشت.

وی به شهروندان توصیه کرد: با تغییر در فرهنگ مصرف گوشت، اهمیت دادن به محل خرید گوشت قرمز، مرغ و آگاهی داشتن از خطرات استفاده از  گوشت غیرمجاز سلامت خود، خانواده و جامعه را در معرض خطر قرار ندهند و در اجرای موفق طرح مقابله با ذبح غیرمجاز دام و طیور و پایان دادن به این معضل بهداشتی با نیروهای دامپزشکی همکاری کنند.

رستگار با اشاره به نظارت های مستمر دامپزشکی شهرستان بر مراکز عرضه فرآورده های خام دامی، از شهروندان خواست: فرآورده های خام دامی مورد نیاز خود را فقط از مراکز تحت نظر دامپزشکی و تنها با مهر و تایید دامپزشکی تهیه کنند.

این مقام مسئول تاکید کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی و کشتار غیرمجار، موضوع را با شماره ۱۵۱۲ و یا اداره دامپزشکی شهرستان پاکدشت در میان بگذارند تا در دستور کار رسیدگی قرار بگیرد.

کد مطلب: 14212
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری