طرح نذر پاکیزگی باحضور۱۵۰نفر از شهروندان ری در روز اربعین اجرا شد
تاریخ انتشار : آبان ۹, ۱۳۹۷ ۸:۴۸ ب.ظ
 
بخشدار بخش مرکزی ری از اجرای طرح نذر پاکیزگی با حضور ۱۵۰ نفر از شهروندان ری در روز اربعین خبر داد.
 طرح نذر پاکیزگی باحضور۱۵۰نفر از شهروندان ری در روز اربعین اجرا شد

به گزارش ندای وارنا؛فاطمه فکوریان بعد از ظهر چهارشنبه با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به منظور حفظ و صیانت از محیط زیست و تحقق شعار «اربعین را پاکیزه برگزارکنیم» طرح نذر پاکیزگی را در کمیته هماهنگی و هم افزایی تشکل های مردمی ستاد اربعین پیشنهاد دادیم.

وی با بیان اینکه این طرح با محوریت بخشداری مرکزی و تشکیل یک تیم ۱۵۰ نفره با حضور داوطلبانه شهروندان و اعضا تشکل های مردم نهاد به اجرا در آمد افزود: این طرح برای اولین بار در مسیر اصلی پیاده روی در طول مسیر ۴۰۰۰ متری خیابان فداییان اسلام از ابتدای مرکز تجاری نجم خاورمیانه تا میدان شهر ری اجرا شد.

بخشداری مرکزی ری گفت: در این طرح داوطلبان نذر پاکیزگی از اولین ساعات روز اربعین  در ستاد مرکزی کمیته هماهنگی و هم افزایی تشکل های مردمی ستاد اربعین واقع در خیریه امام حسن مجتبی (ع) حضور یافته و پس از پذیرایی و اعطای اقلام مورد نیاز شامل کیسه های زباله تجدید پذیر، دستکش، تغذیه سالم در ۱۰ نقطه از مسیر خیابان فداییان اسلام مستقر شدند و طرح نذر پاکیزگی را در طول مسیر به اجرا آوردند.

وی با اشاره به اینکه این حرکت فرهنگی سبب تشویق سایر زائران حاضر در مسیر پیاده روی شده بود بیان داشت: در طول مسیر شاهد اجرای این طرح خود جوش و همگانی از سوی تعداد بسیاری از زائران بودیم.

فکوریان گفت: به منظور فرهنگ سازی و ترغیب زائران جهت رعایت نظافت علاوه بر داوطلبان، عوامل بخشداری نیز مسیر طولانی از محور ورامین تا میدان شهر ری با جمع آوری پسماندها از کف خیابان ، با غچه ها و جوی ها در قالب طرح نذر پاکیزگی به اجرا در آوردند.

منبع :مهر

انتهای پیام/

کد مطلب: 5126
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری