مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران:
طرح کیفیت بخشی عملکرد مدیران در استان تهران عملیاتی شد
تاریخ انتشار : دی ۴, ۱۴۰۲ ۷:۴۱ ب.ظ
 
مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: طرح کیفیت بخشی به عملکرد مدیران مدارس در شهرستان های استان تهران عملیاتی شده که با اجرای آن ضمن ارزیابی عملکرد، زمینه ارتقاء علمی و کیفی فعالیت آنان فراهم می شود.
 طرح کیفیت بخشی عملکرد مدیران در استان تهران عملیاتی شد

به گزارش ندای وارنا؛ مسعود بهرامی روز دوشنبه در همایش مدیران مدارس قرچک که در کانون ملائک این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: به منظور کیفیت بخشی به عملکرد مدیران، تا کنون دوره های متعدد آموزشی حضوری و غیرحضوری برای مدیران برگزار شده تا ضمن ارتقاء سطح علمی مدیران، زمینه برای اجرای طرح‌های مختلف تربیتی و آموزشی در مدارس فراهم شود.

این مسئول با اشاره به این که در حال حاضر حدود سه هزار و ۲۰۰ مدیر در شهرستان‌های استان تهران مشغول به فعالیت هستند، خاطرنشان کرد: مدیران به عنوان رهبران جامعه با ایجاد فضایی با نشاط برای جوانان وآینده سازان در مدارس، می توانند اهداف مربوط به تعلیم و تربیت بر اساس ساحت های ۶ گانه تعلیم و تربیت در سند تحول بنیادین را به درستی اجرایی کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران افزود: سال تحصیلی جاری با وجود تمام مشکلاتی که مجموعه آموزش و پرورش با آن مواجه بود، به خوبی آغاز شد و هم اکنون فعالیت مدارس، طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته و بدون مشکل در حال انجام است.

وی افزود: امروز آموزش و پرورش به عنوان مهمترین رکن در تعلیم و تربیت جامعه اسلامی به شمار می‌رود و در این بین، مدیران نقش مهمی در حرکت رو به رشد این نهاد در تربیت جامعه اسلامی ایفا می‌کنند.

بهرامی با اشاره به اینکه اگر یک فرد به‌ درستی تربیت شود، کل جامعه به سمت صلاح و خیر سوق پیدا می‌کند، ادامه داد: بر اساس آیه قرآن کریم، هر کس جان احدی را نجات دهد، مانند آن است که جان همه مردم را نجات داده است و این مهم را می‌توان در حوزه تعلیم و تربیت نیز به درستی به کار برد که اگر یک فرد به درستی تربیت شود، کل جامعه به سمت تربیت و صلاح سوق پیدا می کند.

شهرستان قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

منبع: ایرنا

کد مطلب: 15083
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری