فرمانده انتظامی شهرستان ورامین:
عامل تیر اندازی ورامین کمتر از ۲۰ ساعت دستگیر شد
تاریخ انتشار : مرداد ۷, ۱۳۹۶ ۹:۴۶ ب.ظ
 
فرمانده انتظامی شهرستان ورامین از دستگیری عامل تیر اندازی ورامین در کمتر از ۲۰ ساعت خبر داد.
 عامل تیر اندازی ورامین کمتر از ۲۰ ساعت دستگیر شد

به گزارش ندای وارنا به نقل از مهر، سرهنگ شیخ مراد مرادی اظهار داشت: عامل نزاع و تیر اندازی شب گذشته ورامین در کمتر از ۲۰ ساعت دستگیر شد.

وی اضافه کرد: از لحظه ایجاد این درگیری، پلیس در محل حاضر شد و چند نفر را در ارتباط با این نزاع دستگیر کرد اما عامل اصلی این تیراندازی از محل متواری شده بود.

فرمانده انتظامی شهرستان ورامین اضافه کرد: پلیس با بررسی های دقیق و رصد اماکنی که امکان اختفاء این فرد وجود داشت، توانست در کمتر از ۲۰ ساعت طی عملیات غافلگیر کننده، عامل تیراندازی شب گذشته را دستگیر کند.

وی گفت: پلیس اجازه بر هم زدن نظم و امنیت جامعه را به افرادی که قصد ایجاد نا امنی داشته باشند را نخواهد داد و با سرعت عمل و قاطعیت با این افراد برخورد خواهد کرد.

مرادی افزود: اقتدار پلیس و سرعت عمل آن در دستگیری مجرمین، درس خوبی برای کسانی است که گمان می کنند، می توانند با ایجاد دست به تخلف در منطقه بزنند، این افراد باید بدانند، پلیس در برخورد با آن ها لحظه ای درنگ نخواهد کرد.

بر اساس این گزارش، شب گذشته درگیری دو جوان در ورامین منجر به ایجاد رعب و وحشت در مرکز شهر ورامین شد، اما پلیس به سرعت در صحنه حاضر شد و اوضاع را مدیریت کرد.

کد مطلب: 1934
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری