عدم برخورد با متخلفان افراد قانونمند را نا امید می کند
تاریخ انتشار : مرداد ۲۳, ۱۳۹۷ ۷:۴۸ ب.ظ
 
سرپرست فرمانداری شهرستان پیشوا گفت: انجام ساخت و سازهای غیر مجاز و عدم برخورد قانونی با آن باعث می شود افرادی که کارهای خود را در بستر قانون انجام می دهند ، نسبت به کار قانونی خود ناامید شوند.
 عدم برخورد با متخلفان افراد قانونمند را نا امید می کند

به گزارش ندای وارنا؛حسین عباسی روز سه شنبه در جلسه ستاد ساماندهی، پیشگیری و مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز شهرستان پیشوا افزود: انجام ساخت و سازهای غیرمجاز ، ضمن آنکه تبعات فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی بسیاری را به جامعه تحمیل می کند ، موجب یأس و ناامیدی افرادی می شود که امور خود را از راه و مجاری قانونی پیش می برند.
وی با تأکید بر این که برخورد با ساخت وساز غیر مجاز وظیفه دستگاه های مربوطه و کار خارج از وظیفه قانونی نیست اظهار داشت: هر دستگاهی در حدود اختیارات و تکالیف خود، مسئولیت هایی را بر عهده دارد که باید با احساس مسئولیت در این عرصه وارد شده و از هرگونه غفلت، اغماض و چشم پوشی دوری کند.
وی تصریح کرد: اگر ساخت و ساز غیر مجاز در سطح منطقه مشاهده شد ، علاوه بر تشکیل پرونده قضایی برای متخلفان، با دستگاه مربوطه نیز به دلیل قصور و کوتاهی برخورد قانونی صورت می گیرد.
عباسی ادامه داد: زمانی که یک دستگاه و ارگان در مراحل اولیه ساخت و ساز غیرمجاز ، ورود به هنگام نداشته و مسئولیت خود را به خوبی انجام نمی دهد، در اصل دستگاه های متعدد دیگری را نیز درگیر این تخلف می کند و در نتیجه، وقت و انرژی بیشتری را نسبت به مرحله پیشگیری از جامعه هدر می دهد.
وی بیان کرد: شهرستان پیشوا در زمینه ساخت و ساز غیرمجاز در وضعیت آرام و نسبتاً خوبی قرار دارد که هم جای تشکر از متولیان مربوطه و هم قدردانی از خود مردم منطقه را دارد که با پرهیز از قانون شکنی، کارهای خود را از مسیر تعریف شده و قانونی پیگیری می کنند.
سرپرست فرمانداری پیشوا افزود: اجازه نمی دهیم که سوءاستفاده کنندگان و افراد سوجو و فرصت طلب،‌ دستگاه های اداری را به دنبال کار غیر قانونی خود کشیده و آنان را معطل کنند و تلاش می شود تا با تشدید گشت های مشترک و نظارت های مستمر، با هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز برخورد قانونی شود.
پیشوا با ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۴۵ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
منبع : مهر

انتهای پیام /*

کد مطلب: 2975
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری