رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران:
عدم توجه مسئولین به مشکلات تولیدکنندگان پذیرفتنی نیست
تاریخ انتشار : آبان ۲۲, ۱۳۹۷ ۱۱:۴۰ ب.ظ
 
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: عدم توجه مسئولین به مشکلات تولیدکنندگان پذیرفتنی نیست.
 عدم توجه مسئولین به مشکلات تولیدکنندگان پذیرفتنی نیست

به گزارش ندای وارنا؛ حجت الاسلام سیدمحسن محمودی عصر سه شنبه در بازدید از کارخانه تولید بلور در شهرک صنعتی خیرآباد طی سخنانی اظهار داشت: این بازدید در راستای طرح ۴۰ بازدید از واحدهای تولیدی در چهلمین سال انقلاب صورت گرفته که با همکاری بسیج کارگری ورامین انجام می شود.

محمودی در ادامه با بیان اینکه این کارخانه برای بیش از ۳۰نفر اشتغال زایی کرده است افزود: محصولات این کارخانه به کشورهای مختلف آسیایی و اروپایی صادر می شود.

وی در ادامه این بازدیدها از کارخانه تولید کیف و چمدان نیز دیدن کردن و بیان داشت: در این کارخانه نیز بیش از ۶۰نفر مشغول به کار هستند که اولویت استخدام با معلولین و افراد تحت پوشش بهزیستی بوده است و لازم به ذکر است که محصولات این کارخانه به عراق صادر می شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در حاشیه بازدید از ۳کارخانه تولیدی در خیرآباد ورامین گفت: انتظار می رود که در سال تولید ملی و حمایت از کالای ایرانی مسئولان بیشتر از گذشته به فکر مشکلات تولیدکنندگان باشند و در راستای رفع معضلات صنعتگران بکوشند.

امام جمعه موقت ورامین بیان داشت: عدم توجه به مشکلات تولیدکنندگان توسط برخی مسئولان پذیرفتنی نیست چرا که تولیدکنندگان در خط مقدم جنگ اقتصادی قرار دارند

کد مطلب: 5474
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری