شهردار قرچک مطرح کرد
عزت و آبروی نظام به برکت دعای خیر مادران شهدا
تاریخ انتشار : مرداد ۲۲, ۱۳۹۷ ۹:۱۹ ب.ظ
 
شهردار قرچک گفت: عزت و آبروی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به برکت دعای خیر مادران شهدا است که فرزندان خود را تقدیم انقلاب کردند.
 عزت و آبروی نظام به برکت دعای خیر مادران شهدا

به گزارش ندای وارنا؛محسن شریف به همراه اعضای شورای اسلامی شهر قرچک و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان در دیدار با مادران شهید عادل سلجوقی و شهید مهدی صادقی اظهار داشت: مسؤولان نظام با تمام وجود سعی دارند تا در مسیر شهدا حرکت کنند و تلاش مسؤولان اجرایی خدمت به مردم است.

وی افزود: مادران شهدا فرزندان خود را برای عزت و اقتدار تقدیم انقلاب کردند تا مردم در رفاه و آسایش زندگی کنند.

شهردار قرچک بیان داشت: هر اقدامی که در شهر صورت می‌گیرد در جهت رفاه حال مردم است و این رفاه نشئت گرفته از عقاید شهدا است.

شهردار قرچک گفت: تکریم ارباب‌رجوع و رسیدگی به مشکلات خانواده‌های شهدا باید به نحو احسن انجام شود.

اقدامات شهرداری در نوسازی المان‌های شهدا و نام‌گذاری معابر و کوچه‌ها با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

آزمان کادری رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قرچک نیز در این دیدارها گفت: اقدامات شهرداری در نوسازی المان‌های شهدا و نام‌گذاری معابر و کوچه‌ها با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

کادری گفت: با همکاری و مشارکت شهرداری در چند ماه گذشته برنامه‌های خوبی در سطح شهرستان انجام شد و در آینده نیز انجام می‌شود.

*خاطرات خانواده‌های شهدا جمع‌آوری و به‌صورت کتابی منتشر شود

مهدی زمانی افشار نائب‌رئیس شورای اسلامی شهر قرچک نیز در دیدار به مادران شهدا اظهار کرد: یکی از برنامه‌هایی که هرماه در شورای اسلامی شهر و شهرداری انجام می‌شود، دیدار و تکریم از خانواده شهدا است.

وی گفت: تکریم از خانواده‌ها باید به نحو احسن باشد و دیدارها به‌صورت دائمی انجام شود.

زمانی افشار افزود: در اقدامی فرهنگی و جهادی و تا زمانی‌که این مادران و پدران شهدا در کنار ما هستند، خاطرات خانواده شهدا جمع‌آوری و به‌صورت کتابی منتشر شود.

نائب‌‌رئیس شورای اسلامی شهر قرچک بیان داشت: دیدار از خانواده شهدا و به‌خصوص پدران و مادران شهدا کمترین کاری است که توسط مسؤولان باید انجام شود.

*دیدار از خانواده شهدا نعمتی است که نصیب هرکسی نمی‌شود

زلیخا جباری عضو شورای شهر و رئیس کمیسیون بانوان شورای اسلامی شهر قرچک نیز در دیدار با خانواده شهدا گفت: دیدار از خانواده شهدا نعمتی است که نصیب هرکسی نمی‌شود و باید این فرصت را مغتنم شمرد.

جباری افزود: دیدار از خانواده شهدا خواسته مسؤولان اجرایی است؛ چرا که مسؤولان با حضور در منازل شهدا از نصیحت‌های آن‌ها در جهت رشد و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده می‌کنند.

رئیس کمیسیون بانوان شورای اسلامی شهر قرچک در پایان گفت: بوسیدن چادر مشکی مادران شهدا و دعای خیر آنها موهبت الهی است که همه مسؤولان به نحو شایسته انجام دهند.

منبع : فارس

انتهای پیام/

کد مطلب: 2965
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری