عضو کمیسیون سیاست خارجی مجلس: همه باید به دولت کمک کنند
تاریخ انتشار : مرداد ۱۵, ۱۳۹۷ ۱۰:۵۲ ب.ظ
 
نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس با بیان اینکه تخریب در نظام جمهوری اسلامی نامردی است، گفت: همه باید به دولت کمک کنند.
 عضو کمیسیون سیاست خارجی مجلس: همه باید به دولت کمک کنند

به گزارش ندای وارنا؛سید حسین نقوی حسینی عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرماندار ورامین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا اظهار داشت: کشتی انقلاب اسلامی در چهلمین سال خود با سکانداری سیدی از ثلاله حضرت زهرا(س) با اقتدار در حرکت است اگرچه گاهی تلاطمی از طرف شیاطین ایجاد میشود اما سکاندار فهیم و هوشمند ما نگاه‌های بسیار بلندی دارد.

وی ادامه داد: امروز در شرایطی که دشمن نوک حملات خود را به سمت ما گرفته است، همه باید استوار به مقام معظم رهبری تکیه کرده و به او اقتدا کنیم همه ما از اصولگرا، اصلاح‌طلب، تندرو، وزیر، وکیل و استاندار در این کشتی نشسته‌ایم و باید برای گذار از این شرایط خدمت کنیم.

نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس با اشاره به طرح سوال نمایندگان مجلس از برخی مسئولان تصریح کرد: من نماینده مجلس هستم و باید با سوال و استیضاح خودم برای عبور از مشکلات کشور تلاش کنم و اگر در جایی که باید سوأل شود این کار را انجام نشود عین خیانت است.

نقوی حسینی با بیان اینکه تخریب در نظام جمهوری اسلامی نامردی است افزود: همه باید به دولت کمک کنند که اگر نقد با نیت تخریب باشد در جبهه صهیونیست‌ها قرار دارد و هر فعالیتی که سبب نارضایتی مردم شود عین خیانت است و در شرایطی که نیازمند رضایت مردم هستیم باید رضایت مردم را کسب کنیم.

منبع : تسنیم

انتهای پیام/

 

کد مطلب: 2770
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری