مدیر بنیادشهید ری:
عملکرد مسئولان شهرستان در رسیدگی به خانواده شهدا قابل قبول است
تاریخ انتشار : دی ۲۱, ۱۴۰۱ ۲:۳۱ ب.ظ
 
مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری گفت: ارزیابی انجام شده در زمینه عملکرد بخشداران و شهرداران این شهرستان در رسیدگی به امور خانواده شهدا و ایثارگران، وضعیت قابل قبولی را در این زمینه نشان می‌دهد.
 عملکرد مسئولان شهرستان در رسیدگی به خانواده شهدا قابل قبول است

به گزارش ندای وارنا؛ حسین نصرالله روز چهارشنبه افزود: یکی از مصوبات شورای فرهنگ ایثار و شهادت این شهرستان ارزیابی عملکرد شهرداران و بخشداران نسبت به فرهنگ ایثار و شهادت بود که رسیدگی به خانواده شهدا نیز از جمله بخش های آن محسوب می شد.

وی یادآور شد: موضوع اساسی این است که بخشداران و شهرداران نسبت به کار خانواده شهدا اهتمام دارند و شهردار و بخشداری ندرایم که نسبت به بحثی که در خصوص خانواده شهدا مطرح می شود، اقدامی انجام ندهند.

این مسئول تاکید کرد: این عملکرد به خصوص در بخش خاوران و به طور مشخص شهر قیامدشت بر اساس خدمت رسانی که دارند، یادمان های شهدایی که ایجاد و یادواره هایی که برگزار می کنند، مشهودتر است و هیچ خستی در خدمت رسانی به خانواده شهدا ندارند.

مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری یکی از اقدامات شهرداری قیامدشت را نامگذاری معابر و اماکن عمومی خواند و گفت: مسئولان شهری این منطقه برای نامگذاری معابر بنام شهدا راغبتر هستند و مجموعه ای به عنوان یادمان شهدای گمنام نیز در همین زمینه احداث کرده اند.

وی با بیان اینکه مباحث مربوط به شهدا فارغ از مسائل سیاسی، جناحی و حزبی و موضوعی متعلق به همه مردم است، اظهار داشت: همواره در جلسه های مختلف بر لزوم دیدار با خانواده شهدا تاکید داشته ایم که تاکنون شهداران و بخشداران شهرستان ری یک یا ۲ بار حداقل از هر خانواده دیدار داشته اند.

نصرالله خاطرنشان کرد: تاکنون تذکری به هیچ کدام از مسئولان شهرستان در خصوص کم توجهی یا بی توجهی به خانواده شهدا و مساله ایثار و شهادت داده نشده است و در صورتی نیاز بدون هیچ مشکلی مساله را مطرح می کنیم.

مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری با بیان اینکه برخی از شهرداران و بخشداران از خانواده شهدا هستند، افزود: در این مسابقه هر کسی که بیشتر نوکری خانواده ایثارگران را کرد قلبش آرام تر و در جهاد تبیین موفق تر عمل کرده است.

شهرستان ری که در جنوب استان تهران واقع شده، پنج بخش و ۶ شهرداری دارد و ۲ هزار ۹۷۵ شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است.

کد مطلب: 11705
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری