عملیات اجرایی ورزشگاه پاکدشت پس از ۱۰سال با اعتبارات سفر رئیس‌جمهور آغاز شد
تاریخ انتشار : آبان ۷, ۱۴۰۲ ۶:۰۰ ب.ظ
 
فرماندار پاکدشت گفت :با توجه به اختصاص اعتبار مورد نیاز از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور، عملیات اجرایی تکمیل ورزشگاه پنج هزار نفری پس از ۱۰ سال وقفه آغاز شده و با بررسی‌های صورت گرفته تا ۱۸ ماه آینده این پروژه مهم به بهره برداری می‌رسد.
 عملیات اجرایی ورزشگاه پاکدشت پس از ۱۰سال با اعتبارات سفر رئیس‌جمهور آغاز شد

به گزارش ندای وارنا؛ محسن اردستانی روز یکشنبه در بازدید از روند تجهیز کارگاه و آغاز عملیات اجرایی تکمیل ورزشگاه پنج هزار نفری پاکدشت، با اشاره به سفر سال گذشته آیت الله دکتر رئیسی به این شهرستان اظهار داشت: در این سفر ۵۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل ورزشگاه پنج هزار نفری این شهرستان اختصاص یافت که تنها بخشی از برکات سفر رئیس جمهور به پاکدشت است.

این مسئول افزود: سفر رئیس جمهور، سرعت توسعه شهرستان را افزایش داد و حضور معاون اجرایی، وزیران، استاندار و مدیران کل باعث شد تا بسیاری از گره‌های کور توسعه پاکدشت باز شود.

وی خاطرنشان کرد: اختصاص سه هزار میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل بیمارستان زعیم، اختصاص ۲ هزار میلیارد ریال قیر برای کمربندی جنوبی پاکدشت، دستور سرعت بخشیدن به تکمیل طرح انتقال پساب تصفیه شده جنوب تهران به پاکدشت، دستور رفع مشکل ۱۸ ساله شرکت تعاونی مسکن امیرالمومنین (ع)، معرفی پاکدشت به عنوان منطقه نمونه گردشگری گل و گیاه، موافقت با احداث مترو از مصوبات سفر رئیس جمهور به این شهرستان بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی صبح پنجشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۱ در یک سفر نیم روزه و سرزده به پاکدشت رفت؛ دیاری که با تولید سالانه یک میلیارد و ۲۰۰ هزار شاخه گُل پایتخت گل و گیاه کشور نامیده می شود.

شهرستانی که براساس نتایج بدست آمده از سرشماری سال ۱۳۹۵، ۳۵۰ هزار و ۹۶۶ نفر جمعیت دارد و شامل ۲ بخش مرکزی و شریف آباد است؛ بخش مرکزی شامل سه دهستان حصارامیر، فرون آباد و فیلستان و بخش شریف آباد نیز شامل دهستان های جمال آباد، شریف آباد و کریم آباد است.

پاکدشت با برخورداری از چهار شهرک صنعتی و بیش از چهار هزار و ۲۰۰ واحد تولیدی و صنعتی فعال و هزاران نفر فعال در حوزه تولید، یکی از مهمترین مناطق صنعتی استان تهران و کشور محسوب می‌شود. هر چند که وجود چهار هزار واحد صنعتی پررونق و ۱۵۰ معدن شن و ماسه در پاکدشت این شهرستان را به قطب مهم صنعتی استان تهران وکشور معرفی کرده ولی وجود هزاران مزرعه تولید گل و گیاه این شهرستان را به بهشت تولید کنندگان گل تبدیل کرده است.

کد مطلب: 14549
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری