عوامل اصلی فتنه آموزش دیده اروپا بودند
تاریخ انتشار : دی ۹, ۱۳۹۷ ۷:۵۶ ب.ظ
 
فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران گفت: عوامل اصلی فتنه آموزش دیده اروپا بودند.
 عوامل اصلی فتنه آموزش دیده اروپا بودند

به گزارش ندای وارنا؛سردار حسن حسن زاده پیش از ظهر یکشنبه در تجمع بزرگ مردم ورامین به مناسبت گرامیداشت حماسه ۹ دی در مصلی صاحب الزمان(عج) طی سخنانی با اشاره به برخی اظهار نظرها مبنی بر آشتی ملی گفت: نمی توان پیامدهای فتنه دردناک ۸۸ را فراموش کرد و آن را نادیده گرفت.

وی با بیان این که دشمن بیش از ۳۶ هزار نفر را برای لشگر کشی خیابانی آموزش داده بود، گفت: عوامل اصلی فتنه آموزش دیده اروپا بودند و همه مراحل حساب شده بود، اما مردم بصیر ایران در ۹ دی با بصیرت و هوشیاری مردم و دشمن شناسی و لحظه شناسی دشمنان را ناامید و دوستداران ایران را امیدوار کردند.

فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران ادامه داد: انقلاب اسلامی در طول ۴۰ سال گذشته همواره با فتنه های متعدد و گوناگون مواجه بود، که با هدف ضربه زدن به اصل نظام و انقلاب طرح ریزی شد، اما فتنه ۸۸ با فتنه های دیگر متفاوت و بزرگ تر بود.

وی حمایت از مظلومان جهان و استکبار ستیزی این ملت را از عوامل دشمنی زورگویان جهان با انقلاب اسلامی دانست و گفت: نهضت اسلامی ما و انقلاب اسلامی برگرفته از نهضت خونین عاشورای حسینی است و ملت ما با زورگویی و استکبارگری سر سازش ندارند.

حسن زاده خواستار تبیین خیانت برخی افراد در فتنه ۸۸ برای جوانان شد و گفت: برخی ها در تلاش هستند فتنه ۸۸ را یک اشتباه بدانند اما همه بدانید، این فتنه عمیق و از ده سال قبل برنامه ریزی شده بود.

منبع :مهر

انتهای پیام/

کد مطلب: 6487
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری