شهردار قرچک:
فاز سوم کمربندی جنوبی تا اواخر شهریور به بهره برداری خواهد رسید
تاریخ انتشار : تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۳:۴۶ ب.ظ
 
شهردار قرچک گفت: فاز سوم کمربندی جنوبی تا اواخر شهریور به بهره برداری خواهد رسید.
 فاز سوم کمربندی جنوبی تا اواخر شهریور به بهره برداری خواهد رسید

به گزارش ندای وارنا؛ محسن خرمی شریف در جلسه شورای شهر قرچک که با حضور حسین نوش آبادی نماینده مردم قرچک، ورامین و پیشوا در مجلس برگزار شد در خصوص اقدامات و عملکرد مدیریت شهری پرداخت و گفت: شهرداری برنامه ها و پروژه های بسیار خوبی در دست ساخت و اجرا دارد، گاهی بن بست هایی برای شهرداری به وجود می آید که با نظر مساعد شهرستان می بایست اقدامات لازم انجام شود.

وی به تعدادی از پروژه های شهر قرچک اشاره کرد و افزود: فتز سوم کمربندی جنوبی تا اواخر شهریور افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید، این پروژه باعث شده که  ترافیک در سطح شهر تاحدودی کاهش یابد و حتی شهروندان مناطق دیگر نیز از این کمربندی استفاده کنند.

شهردار قرچک اظهار کرد: سراهای محله  نیز در چندین فاز و در مکان های مختلف شهر افتتاح و به بهره برداری رسیده شده است که با وجود مهم بودن بحث فرهنگ، امورات فرهنگی و هنری انجام میشود. اقدامات عمرانی دیگری که در سطح شهر صورت گرفته نظیر آسفالت و لکه گیری، ترمیم جداول شهری و ساخت کف پوش از جمله اقدامات شهرداری بوده است .

خرمی شریف در پایان به پیشنهاداتی که شهرداری برای پروژه های شهری که باعث رفع مشکلات برای مردم میشود پرداخت و به بررسی مشکلات راه های شهری اشاره کرد و مشکلات بر سر راه این پروژه را با نماینده مردم شهرستانهای قرچک، ورامین و پیشوا در مجلس و دیگر اعضای شورای شهر مطرح کرد.

گفتنی است، جلسه شورای شهر قرچک با حضور حسین نوش آبادی نماینده مردم قرچک، ورامین و پیشوا در مجلس، محسن خرمی شریف شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر قرچک برگزار شد.

کد مطلب: 9270
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری