امام جمعه موقت ورامین:
فتح خرمشهر معادله جنگ را برهم زد
تاریخ انتشار : خرداد ۲, ۱۳۹۹ ۸:۱۳ ب.ظ
 
امام جمعه موقت ورامین گفت: فتح خرمشهر معادله جنگ را بر هم زد و صدام را نا امید ساخت و به تعبیر امام راحل(ره) «خرمشهر را خدا آزاد کرد» و به یاری خداوند قدس را هم آزاد خواهد شد.
 فتح خرمشهر معادله جنگ را برهم زد

به گزارش ندای وارنا؛  حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین در مطالبی تحت عنوان «پیام جمعه» ضمن تبریک به مناسبت عید سعید فطر، اظهار کرد: به دلیل لزوم توجه به مسائل بهداشتی نماز عید در مساجد برگزار می‌شود و با توجه به اینکه همه علاقه‌مند به حضور در برگزاری نماز عید فطر هستند شرایط ایجاب می‌کند که در مساجد آن هم با رعایت اصول بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی نماز عید اقامه شود.

وی با اشاره به مسئله پرداخت زکات ادامه داد: باید به مسئله پرداخت زکات فطره توجه کرد و تا قبل از عید فطریه خود و کسانی که نان‌خور انسان محسوب می‌شوند پرداخت شود یا کنار گذاشته شود که میزان آن نیز ۳ کیلو گندم، برنج و حداقل هر نفر ۱۰هزار تومان فطریه که معادل ۳کیلوگرم گندم بوده تعیین شده است.

امام جمعه موقت ورامین در ادامه بیان داشت: سوم خرداد روز بزرگ فتح خرمشهر است که یاد آن حماسه بزر گ را گرامی می‌داریم که این فتح بزرگ و به یاد ماندنی معادله جنگ را بر هم زد و صدام را ناامید ساخت و به تعبیر امام راحل(ره) «خرمشهر را خدا آزاد کرد» و به یاری خداوند قدس هم آزاد خواهد شد.

حجت الاسلام محمودی با اشاره به اینکه فلسطین از آن فلسطینیان است، افزود: چه مسلمان و چه غیر مسلمان باید سرنوشت خودشان را خود تعیین کنند و در این زمینه رهبری بارها فرمودند یک انتخابات برگزار شود و هرچه مردم فلسطین انتخاب کردند همان شود، ولی جنایتکاران غاصب اجازه نقشه کشیدن به مردم مظلوم فلسطین را نمی‌دهند حتی فریاد یهودی‌های غیر صهیونیست بلند شده است.

وی با بیان اینکه برخی می‌گویند فلسطین به ما مربوط نیست، عنوان داشت: پاسخ این است که در فلسطین هزینه نمی‌کنیم بلکه سرمایه گذاری می‌کنیم چرا که لازمه حفظ امنیت ما مبارزه با اسرائیل است چرا که اگر اسرائیل زمین گیر نشود ملت‌های مسلمان و کشور ایران روی آسایش را نخواهد دید.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران یادآور شد: همانگونه که می‌دانیم مبارزه با داعش در بیرون مرزها را ملت ما دیدند و با صراحت اعلام می‌کنیم تا نابودی رژیم غاصب اسرائیل از پای نمی‌نشینیم و به مبارزه خود ادامه خواهیم داد.

حجت الاسلام محمودی بیان کرد: امیدواریم مجلس آینده بتواند قدم‌های مؤثرتری را برای خدمت به انقلاب و مردم بردارد اما وظیفه می‌دانم که از زحمات نماینده پیشین ورامین بابت زحمات تشکر و قدردانی کنم.

کد مطلب: 8105
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری