برای سومین سال متوالی؛
فرش ورامین رتبه اول هفتمین جشنواره فرش برتر را کسب کرد
تاریخ انتشار : شهریور ۲۵, ۱۳۹۶ ۹:۲۰ ب.ظ
 
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ورامین از کسب عنوان برتر فرش دستباف ورامین در هفتمین جشنواره فرش برتر خبر داد.
 فرش ورامین رتبه اول هفتمین جشنواره فرش برتر را کسب کرد

به گزارش ندای وارنا به نقل از روابط عمومی اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ورامین، حسن میرزایی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رضا عرب حلوایی تولید کننده فرش دستباف شهرستان ورامین موفق شد در هفتمین جشنواره فرش برتر که در محل نمایشگاه بین المللی فرش دستباف تهران برگزار شد، رتبه اول را کسب نماید . 

وی در ادامه افزود: ۲۷۵ تخته فرش شرکت داده شده در هفتمین جشنواره فرش برتر؛ در دو گروه کلی فرش‌های معاصر، فرش های زیر ۴۰ سال قدمت و فرش های قدیمی و بالای ۴۰ سال قدمت به داوری گذاشته شدند.  

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ورامین تصریح کرد: پس از داوری اولیه، ۶۱ تخته فرش منتخب مورد داوری قرار گرفت و پس از ارزیابی از سوی استادان و داوران جشنواره در (گروه فرش های معاصر ) جایزه فرش برتر، لوح سپاس و تندیس جشنواره به فرش رضا عرب حلوایی از شهرستان ورامین اهداء شد.

وی خاطر نشان کرد: فرش ورامین برای سومین سال متوالی موفق به اخذ این لوح سپاس و تندیس جشنواره توسط رضا عرب حلوایی متصدی کارگاه غیر متمرکز نگارخانه فرش عرب از تولیدکنندگان فرش دستباف شهرستان ورامین می شود.

 میرزایی در پایان ضمن اشاره به اهمیت و جایگاه فرش ورامین در استان از زحمات همه تولیدکنندگان قالی بویژه آقای عرب تقدیر و تشکر نموده و نسبت به ظرفیت های بالای شهرستان در تولید این هنر و صنعت در عرصه های کشوری و بین المللی در آینده ابراز امیدواری کرد.

کد مطلب: 2166
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری