فرماندار:خدمات رسانی به مردم پاکدشت در راستای اهداف دولت سیزدهم تداوم دارد
تاریخ انتشار : دی ۲۱, ۱۴۰۲ ۴:۵۰ ب.ظ
 
فرماندار شهرستان پاکدشت گفت: در راستای مشی دولت مردمی آیت الله رئیسی دولت سیزدهم، با هدف افزایش رضایتمندی مردم و خدمات رسانی به آنها، گام هایی را برداشتیم.
 فرماندار:خدمات رسانی به مردم پاکدشت در راستای اهداف دولت سیزدهم تداوم دارد

به گزارش ندای وارنا؛ فاضل کارخانه روز پنجشنبه با تاکید بر رضایتمندی مردم و خدمت رسانی اظهار داشت: اقداماتی را که در این راستا دنبال کردیم و بازدیدهای سرزده از ادارت، نهادها و مجموعه روستاهای شهرستان و شهرهای محلی به صورت مستمر انجام می شود.

وی اضافه کرد: با برنامه پیگیری مشکلات مردم و نظارت بر حوزه های مختلف، این اقدامات بازدیدها صورت می پذیرد، معمولاً بعضی از این بازدیدهایی که داریم با حضور روسای ادارات صورت می گیرد.

فاضل کارخانه ادامه داد: در بازدیدهای روستایی و دیدار با دهیاران، خدمت رسانی و حل مشکلات مردم همواره در اولویت و مورد تاکید است.

فرماندار شهرستان پاکدشت تصریح کرد: موضوع مرتبط با خدمات عمومی که مردم باید دریافت کنند، حفظ بیت المال، روشنایی، اقدامات دستگاه های خدمات رسان، مدارس، وضعیت حوزه دانش آموزی، نانوایی ها جز مواردی است که در روستا مدام در حال پیگیری و بررسی هستیم.

شهرستان پاکدشت با سه شهر پاکدشت، فرون آباد و شریف آباد و جمعیت بیش از ۳۵۰ هزار نفر در ۲۵ کیلومتری جنوب شرق تهران و در مسیر محور امام رضا (ع) جاده ترانزیتی تهران – مشهد قرار دارد.
پاکدشت به عنوان پایتخت گل و گیاه کشور شناخته شده است.

منبع: ایرنا

کد مطلب: 15281
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری